Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Waarom heb ik die fan controllers nooit gezien ?, Ik kan ze nog steeds niet vinden als ik via: Modding / Displays zoek.. Hoe zoek jij die controllers op ?, Nu moet ik Freddy maar eventjes een mailtje sturen dat ik mijn bestelling wil aanpassen.. Thx guys !
Anyway, dus nu voor de duidelijkheid, De molex kabel sluit ik aan op de voeding ?, En de 3 pins PWM kabel op de fancontroller ?
EDIT: Ik zie dat die MCP35X pomp een 4 pin PWM connector heeft, Hoe ga ik die aansluiten dan op een fancontroller. Want die hebben alleen maar 3 pin Connectors...
jep, misschien is het een ide dat ze dit soort kabltjes op highflow gaan verkopen, er is best veel vraag naar, en omdat geen enkele winkel ze verkoopt kan je er een idioot hoge prijs voor vragen
Ok, Nou ik heb hier genoeg meuk liggen om dat te fabriceren, Het is echt zonde dat de Lamptron FCT niet op voorraad is op HF, De zware versie dan. Nu moet ik nog ff nadenken over welke ik wil.
De Lamptron FC6 heeft 4x20W, dat is ook genoeg voor het pompje of is dat op het randje ?
ja, de pomp verbruikt op 12V 18W, maar omdat die dan waarschijnlijk te veel water verplaatst zet je hem op ongeveer 10/11V.
dan zal het verbruik rond de 16W zitten, dus dat moet gewoon werken.
jep, misschien is het een ide dat ze dit soort kabltjes op highflow gaan verkopen, er is best veel vraag naar, en omdat geen enkele winkel ze verkoopt kan je er een idioot hoge prijs voor vragen