Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
oke nou aquatuning.de heeft mij vanmiddag nieuwe spullen opgestuurd
ik had het ingebouwt zo hoe het op de laatste foto staat moet die 1ne slang dan wat ingekort worden de kleinste die van af het rad naar cpu gaat ??
plastic fantastic [/QUOTE]
haha het is troep maja
en is de keuse Gpu heatkiller block goeie keus voor videokaart met die slang dikte als eerder vermeld ??
nou mijn moeder kan duits en die heeft met hun gebeld
bestel nummer is door gegeven en gezecht dat het nu al stuk is
het begon allemaal met de waterbak die was gelijk al lek enzo
duss zeggen de mensen van aquatuning.de
dat zij nieuwe spullen zouden opsturen .
ik weet alleen niet of ze nou de zelfde cpu block opsturen of een andere
weet wel dat dat plastick blokje Troep is
nou ben ik zo dom en verwijder de verkeerde bestel nummer in de mail dus ik kan die pakket niet meer volgen shitt zooi Xd
die pomp/res combo is het eerste beste wat eigenlijk al kapot is, maarja, ik snap dat het geld niet voor het oprapen lig, dus maar die zou ik dus ASAP vervangen, want ik durf te wedden dat die met het warmworden van je systeem verder gaat cracken zeker nu er een heethooft als de GTX480 bijkomt !
uhm ik krijg
nieuwe Ocool waterbakpomp
en nieuwe cpu block van aquatuning.de
daarnaast heb ik gelijk die heatkiller er bijbesteld geen verzendkosten whahahahahkut ding kost wel 86 euro :icon_eyes:
aangezien ik die pomp ook 3x heb gehad zon 4 jaar geleden(freezinghardware xD!) mijn oorzaak was gekleurde vloeistof en hun toevoegingen, toen ik naar demiwater en PTnuke ben gegaan is die pomp nooit meer gaan "cracken"
oke sja nu je het zecht
het is stuk gegaan sins ik die rode vloeistof er in heb zitten
maar dat zou lullige boel wezen
ik koop een hele nieuwe set waar standaard die vloeistof bij word gelevert
ik sluit het aan laat het 2 A 3 dagen zo lopen en t gaat naar de vilistijnen . zou aquatuning dat niet weten dat t stukgaat van die vloeistof .
welke vloeistof raad U mij aan dan ik wil rode slangen maar ik weet die maten niet echt mijn fittingen zijn 11/8mm G1/4