Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ik merk dat er aardig wat troep in me loop zit nu, had laatst me blok van GPU open gemaakt en zag er niet uit :')Nu wou ik zo'n filter kopen en hem een nacht aan laten en dan filter er weer uit halen om zo de zooi eruit te halen.Of heb je een andere tip om het water te filteren?Op het 'vervangen met ander' na dan, ga niet nog eens meer dan €30,- aan Feser erin gooien nu dit er nog geen maand in zit :')En hoe precies filterd dit ding dan:Filter van deze ziet er nou net iets groter uit En daar blijft de zooi in dat blauwe ding zitten.Lijkt mij dat bij de MIPS alle zooi achter het filter blijft hangen?
Ik merk dat er aardig wat troep in me loop zit nu, had laatst me blok van GPU open gemaakt en zag er niet uit :')
Nu wou ik zo'n filter kopen en hem een nacht aan laten en dan filter er weer uit halen om zo de zooi eruit te halen.
Of heb je een andere tip om het water te filteren?
Op het 'vervangen met ander' na dan, ga niet nog eens meer dan €30,- aan Feser erin gooien nu dit er nog geen maand in zit :')
En hoe precies filterd dit ding dan:
Filter van deze ziet er nou net iets groter uit
En daar blijft de zooi in dat blauwe ding zitten.
Lijkt mij dat bij de MIPS alle zooi achter het filter blijft hangen?