Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
nee sorry te oud en daarbij voor €125 heb je een nieuwe sorry(weet er zit een backplate op) maar ik wil ook graag upgraden naar 6950 of dus zon 580 nvidea
vraagje hoeveel heb ik van alles nodig? 6fans ofzoiiets? ik wil er ook genmoeg om de flow in mijn kast goed te hebben en hoeveel fittingen etc/ please iemand zeg even heb ondertussen miijn kaarten gekozen en bijpassende wcblocken! en graag nog een fan controller iemand die er eentje kan aanraden?
en waar ik in mijn 800d de fans moet zetten voor de goeie (air)flow. om de rest te koelen.
ik ga alles vanmiddag bestellen dus ik wil even weten wat ik nog nodig heb/hoeveel:
hardware final!
- Wat is jouw budget? 700/800 euro/
- Wat is(word) jouw hardware?
i7 3930k
Asus EAH6950/2DI2S/2GD5 videokaart(x2)
asus rampage 4 extreme bf3 Corsair AX1200 voeding(bestel ik op highflow) Corsair Dominator GT CMT16GX3M4X2133C9(bestel ik ook op highflow) corsair obsidian 800D case
- Welke behuizing heb je?
obsidan 800D
- Welke hardware wil je gaan waterkoelen?
zoveel mogenlijk(proccesor ram gpu ((hdd??)) )
- Waarom wil je gaan waterkoelen (stilte, optisch, overclocken, etc.)?
Overclocken en stilte(vooral stilte)
- Waar wil je de radiator gaan plaatsen?
1onderin doormate van een eerder genoemde casemod en bovenin 1
- En overige informatie die van toepassing kan zijn
nog advies?
fans hangt ervanaf,ik heb zelf een 800d voor het moment
ik heb 6 fans op de 360 mm rad vanboven <--word push-pull genoemd
vanonder heb ik slechts 2 fans op de rad<--dit hangt af van welke mod je doet vanonder,indien je een gat maakt in de bodem plaat dan zal je best maar 2 fans gebruiken omdat je anders verminderde airflow gaat krijgen omdat de aanzuiging/uitgang geblokkeerd word
indien je een gat in het sidepanel gaat maken dan kan je hier evenals pushpull doen(dus hier nog eens 4 fans)
wat overige fans aangaat,ikzelf ben een grote fan van de xlf series van xigmatec Xigmatek 140MM XLF-F1455 Black 1000RPM
je kan hiervan nog 3 fans monteren in je kast<-4 indien je aan de andere kant van je hdd bay nog eentje plaatst,deze zijn zéér stil
wat fittingen aangaat moet je zelf een beetje uitzoeken hoe je de loop wilt doen en dan kijken hoeveel fittingen je van ieder nodig hebt<--straight,45°,90°,of multilink fittingen
goed heb alles besteld in 3x welliswaar maargoed
@freddy als je dit leest ik had eerst een bestelling gedaan via ideal en betaald en het lukte allemaal maar.... toen ondekte ik dat ik wat fans te weinig had, dus die had ik daarna bijbesteld betalen hopsakee maar toen er stond u hebt betaald etc etc etc ok wachte op mailtjes checkken of alles er is enzow kwamen die mailtjes niet terwijl van de bestelling daarvoor alles braaf was aangekomen, heb hierna alles nog opnieuw besteld de volgende dag en hier kreeg ik wel alle mailtjes van weet jij waar het probleem zit? wil graag niet dat die 170 euro ofzoiets ineens weggegooid geld is het gaat hierbij om bestelling 26967
zal ik morgen doen dankje
ga binnenkort wel buildlog maken als ik alles binnenheb waterkoeloeling hardware en de rest nu nog wachten en even regelen met freddy dan
Volgens mij heeft mijn collega dit al geregeld, want ik zie al credit nota's staan.
(alles over bestellingen, direct even mailen naar sales@highflow, dan komt het goed )