• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Waterkoeling] €500 a 750, i7 920, P6T, 2x HD5870, Cosmos S

speedster999

Junior Member
Goedemiddag

Ik de laatste tijd heel wat info gelezen over waterkoeling en ben tot de beslissing gekomen om ook over te stappen. Waterkoeling is helemaal nieuw voor mij en ik heb op dit forum gezien dat jullie mij hiermee wel kunne helpen. Ik vraag daarom ook jullie advies.

Ik wil mijn computer overzetten naar waterkoeling om het systeem stiller en koeler te maken. Mede hoop ik dat dit ervoor zorgt dat de temperatuur op mijn kamer iets lager wordt omdat er waarschijnlijk nog wel een zomer aan gaat komen. Ik zou dus graag een stil systeem hebben. En ik denk dat ik ik er een fancontroller bij koop, zodat ik als ik ga gamen de fans harder kan laten draaien. Heb dan toch het spelgeluid aan en dan maakt het fangeluid minder uit. Verder ben ik van plan om langere sata kabels en stroomkabels te halen zodat ik zoveel kan wegwerken. Ik wilde eerst ook mijn harddisks waterkoelen maar ik denk dat ik nog een 2e harddisk bracket haal (zo een als al bij de kast wordt geleverd) om zo mijn harddisks te koelen.

Ik wilde eerst geen fluoreserende spullen in mijn kast. Maar aangezien de fans van de hdd rood zijn denk ik dat ik toch voor rood binnen in ga. Ik laat wel mijn officiele zijplaat zitten zodat ik het rood alleen zie als ik de kast open doe.

Ik wil zo min mogelijk met slangenklemmen maar met schroefvittingen werken. Denk dat ik er ook een aftap systeem in wilt zetten.

- Wat is jouw budget?
500 a 750 euro
- Wat is jouw hardware?
Processor: Intel Core i7 i7-920 / 2.66 GHz - LGA1366
Videokaart: 2 x XFX Radeon HD 5870
Moederbord: Asus P6T
Geheugen: OCZ Gold XTC Triple Channel Kit 2000mhz 6 GB
Harde Schijf: 6 x 3.5”
Voeding: Corsair HX1000W
- Welke behuizing heb je?
Cosmos S
- Welke hardware wil je gaan waterkoelen?
Minimaal CPU, GPU's (eventueel geheugen en moederbord)
- Waarom wil je gaan waterkoelen (stilte, optisch, overclocken, etc.)?
Stilte en warmte.
- Waar wil je de radiator gaan plaatsen?
Ik heb begrepen dat de Cosmos S een hele mooie plek bovenin de kast heeft.


Ik heb 2 verschillende pomp + reservoir setjes in gevuld. Ik weet niet welke beter is en makkelijker te monteren is in mijn kast. Set 1: XSPC Laing DDC Acrylic Reservoir + Laing DDC-1 MCP350 12V (gekozen voor de 350 omdat deze stiller is dan de 355). Set 2: Laing D5-MCP655 12V - 1/2 slang aansluiting + XSPC DDC 5.25 Dual Bay Reservoir TWO

Ik heb een winkelwagen gemaakt, met daarin wel wat dubbele dingen zoals hierboven. Verder moet ik nog wel slangen, fittingen enz. hebben. En ik zal ook nog wat satekabels, stroomkabels enz moeten bestellen, maar dan moet ik eerst mijn kast openmaken en kijken hoe ik het wil leggen.

http://www.highflow.nl/index.php?target=cart_lists&mode=send_cart_list&cart_list_id=1401&hash=9c949f5077ef19ad34bb33c22cf7c773

alvast bedankt voor jullie hulp/advies

groet
Barry
 
Laatst bewerkt:
Hoi Barry, welkom op het forum.

Een fan controller is zeker aan te raden, zoals je zelf al aangaf kan je de fans harder en zachter laten draaien wanneer nodig.

Met de Cosmos S kan je inderdaad de radiator zonder zagen/boren gewoon standaard bovenin de kast plaatsen.

Voor de rest heb je een mooie set samengesteld.

"Laing D5-MCP655 12V - 1/2 slang aansluiting + XSPC DDC 5.25 Dual Bay Reservoir TWO"
Dat gaat helaas niet passen, het XSPC Bayres is enkel voor MCP350 of MCP355 pompen.

Qua slang en fittingen zou je voor dit kunnen gaan:
Feser Tube UV - HighFlow - 3/8 ID - 1/2 OD - RED (2 of 3 meter)
10MM (3/8) Feser Schroeffitting v2 - G1/4 (8 stuks heb je nodig)
Variabel SLI-verbindingsstukken Set - G1/4 (1-3 slots) (voor tussen de twee GPU blokken)


Als je ook nog een aftappunt wilt maken, heb je meer schroeffittingen nodig (3 of 4 stuks, afhankelijk hoe je het wilt doen).
Voor inspiratie hierover, zie hier:
http://www.highflow.nl/forum/f6/drain-aftappunt-leegloop-ideeen-847/?highlight=aftappunt
 
Hoi Freddy

Bedankt voor het snelle antwoorden. Wat zou jij me aanraden als pomp+reservoir wat goed in mijn kast past en ook voldoende pomp vermogen heeft om mijn gpus en cpu te koelen. Ik zag onderstaande op een forum en vond dat ook wel een mooie opstelling. Weet alleen niet of dit voldoende is voor de componenten welke in wil koelen

3190942241_fa49b82233.jpg


Qua aftap had ik op http://www.highflow.nl/forum/f6/drain-aftappunt-leegloop-ideeen-847/index5.html#post66248 de eerste gezien en die vond ik wel mooi
 
Laatst bewerkt:
In totaal heb je 13 fittingen nodig.
En nog een slangstop.
Je kan 1 uitgang van de pomptop pakken als aftappunt.

Verder mis je nog koelvloeistof (2 flessen aan te raden).

Verder is het volgende altijd aan te raden en handig:
Arctic Silver ArctiClean Reinigingskit 60ML
Arctic Cooling MX-3 Koelpasta (4g)
Slangknipper (10-40MM)
Spuitfles - 1000ML

Dank je wel. Zal deze spullen toevoegen. Alleen ik blijf ook op dit forum lezen en nou zag ik iemand met onderstaande setup voor reservoir en pomp.
dsc03699.jpg


Nu weet ik dat je mij een 655 aanraad dus ben ik even met die pomp gaan kijken. En nu zag ik dit reservoir XSPC Acrylic Tank Reservoir for Laing D5/MCP655/PMP-450 D5TANKRES. Is dit ook wat voor mijn setup icm de 655 pomp. Of raad je me die andere top aan. Ik weet niet waar die top voor dient. Kan er net zoals in het plaatje bij mij ook een fan onder het reservoir

Sorry voor alle vragen maar het is voor mij compleet nieuw. En ik wil het wel in een keer gewoon goed doen.
 
Hoi Freddy

Ik heb 2 flows gemaakt. Een van de gpu naar cpu naar rad. En de andere van gpu naar rad naar cpu. Ik weet niet of ze werken en welke beter zou zijn

Zit toch wel te denken om zo'n tube te nemen, dan wordt het niet zo druk rechtsonderin de kast. Verder vraag ik me af of ik wel zo groot reservoir nodig hebt, de EK-Multioption Reservoir 400 rev.2 Of kan een kleinere ook

En denk er ook aan om nog een 120mm fan te nemen voor onderin de kast (zit een plek voor) dan met een beugel de pomp daarop te bevestigen. En te gaan voor Feser VSC - Heat Carrier 500ML omdat de slang toch al rood oplicht. Ik zag ergens op een forum dat ze ook eens stukje metal (voor alg ofzo) in de slang deden moet ik dat ook met deze vloeistof?

Als aftap wil ik een L-stuk (90 graden) onder op mijn GPU1 en daar dan een kraantje op en deze aan het eind afsluiten. Zal dat werken? En ik denk ook dat er een met een paar 45 graden stukken aan de slag moet. in ieder geval op mijn videokaart voor de slang van de pomp. Want onder die videokaart zit ook de voeding.

En als ik mijn radiator bovenin plaats, kan ik dan het beste pull of push doen. of is er ruimte om zowel push en pull te doen en is dat beter?

Ik heb ook iemand gezien die rechtsonderin ipv van een fan een 240 radiator geplaatst, ik zou dan zelf een 120 doen om mijn schijven te laten zitten. Maar is dat aan te raden of is een 360 voldoende om mijn systeem te koelen. en dan de 120 bij een latere upgrade als ik ook misschien mijn geheugen ga doen

Ik wilde je eerst vragen of ik niet een beetje aan overkill aan het doen ben voor een eerste set. maar als de threads een beetje lees komen de spullen welke ik bestel telkens naar voren, dus volgens mij als ik dit neem heb ik het in een keer goed en hoef ik niet snel wat anders te halen.

wat is dit al verslavend. Heb nog niets en ik draaf al door. Eerst denk je alleen functioneel koel en goedkoop. dan kijk je een beetje rond in de threads krijg je ideeen en dan heb je dit

Alvast bedankt voor je antwoorden

Nieuwe winkelwagen HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! - Set 1
 

Bijlagen

  • flow2.jpg
    flow2.jpg
    29,8 KB · Weergaven: 22
  • flow1.jpg
    flow1.jpg
    29 KB · Weergaven: 21
Hou er erg in dat je aftap/flowmeter op je voeding dan liggen he... Da's niet ideaal. Ook je slag komt van de cpu->res tegen je graka's aan. Ook niet ideaal. Zoek mijn build eens op, ik heb ook een Cosmos S Met pomp->gpu1->rad360->cpu->res->pomp loop.
Misschien doe je wat iedeen op. Ook andere members met een S hebben hier hun builds gepost, ik zou zeggen kijk ernaar en pas het toe. De build kan je vinden in het juiste topic :p.
Sorry ben te lui om het te hotlinken voor je.

Succes!
 
Hou er erg in dat je aftap/flowmeter op je voeding dan liggen he... Da's niet ideaal. Ook je slag komt van de cpu->res tegen je graka's aan. Ook niet ideaal. Zoek mijn build eens op, ik heb ook een Cosmos S Met pomp->gpu1->rad360->cpu->res->pomp loop.
Misschien doe je wat iedeen op. Ook andere members met een S hebben hier hun builds gepost, ik zou zeggen kijk ernaar en pas het toe. De build kan je vinden in het juiste topic :p.
Sorry ben te lui om het te hotlinken voor je.

Succes!
Hoi, ik heb je thread al als bookmark. omdat ik daar zeker nog eens naar moet kijken. Heb daar ook al wat ideeen opgedaan. Waaronder toch met rode binnenkant gaan werken. Mooie kast trouwens.

Ik begrijp na een paar keer lezen wat je bedoelt met slag cpu->res. Dus ik kan de slang beter boven op het reservoir aansluiten omdat hij dan nergens tegen aankomt en daar dan ook de flowmeter tussen plaatsen? Alleen ik de wilde de bovenkant als fill gebruiken. Moet ik daar dan wat aparts voor aanleggen. En waar adviseer jij me dan om de aftap te doen?

Wat adviseer jij trouwens om vanaf de pomp naar de gpu 1 te komen. Op de gpu een 90 graden en dan de slang naar de pomp. Deze staat al wat hoger omdat er onder op de kast een fan komt, daarop de pomp. Of vanaf de pomp naar de reservoir en dan naar de gpu

alvast bedankt voor je antwoorden
 
Hier even beknopt de antwoorden :)

Kleinere reservoir kan ook, maakt niet veel uit voor prestaties.
Grotere reservoir is wel makkelijker met vullen/onderhouden (minder vaak bijvullen).

Ja dat is een goede oplossing, met bijvoorbeeld dit:
(UN)Designs Z-Bracket (Fits 120mm fans)
(UN)Designs 3G Pump Bracket

Dat is dit:
Silver KillCoils by iandh


Voor aftappunt zou ik idd ook niet direct boven voeding doen.
Eerder een fitting, stukje slang en dan naast voeding een stop/kraantje.


Push-pull als het kan is het aan te raden.
Anders pull.

Een 360 radiator is wel voldoende, maar extra radiator kan je natuurlijk wel meer warmte kwijt.
Als budget en ruimte in kast toelaat, dus aan te raden.

Overkill... tja... met luchtkoeling kan je jouw PC ook prima en stil koelen :p
Maar we willen allemaal net een stapje verder, hier is "overkill" daarom ook "normaal" haha :D
 
Nou ik heb de afgelopen week er over nagedacht en ook nog wat meer forums gelezen. Ik heb mijn beslissing gemaakt wat ik wil. Ik heb het even in een tekening gezet.

Ik weet niet of het mogelijk is met mijn kast om zowel boven als onder de radiator een setje fans te hangen.

Ik ben van plan de fan achter op de kast en van de 2 hdd brackets aan te sluiten op mijn moederbord. En volgens mij moet ik dan de rest van de fans aansluiten op regelaars. Welke ik nog moet aanschaffen en dan inbouwen in een 5.25 aansluiting.

Ik moet nog wel kijken welke sata kabels ik nodig heb. Om alles zoveel mogelijk weg te werken.

Verder moet ik nog ergens mijn flow meter plaatsen. Als ik een elektrische neem, moet ik dan nog iets aanschaffen voor het uitlezen?

En ik moet nog een aftap maken ergens in de flow.

Ook moet ik nog verzinnen hoe ik het systeem nu ga vullen. Aan gezien ik de bovenkant van het reservoir al gebruik voor de aansluiting van de radiator op het reservoir

Trouwens Freddy wat is de levertijd voor dit reservoir: XSPC Acrylic Tank Reservoir for Laing D5/MCP655/PMP-450 D5TANKRES

Verder is zo slangklem Slangklem - Afkneller tot 20MM nodig? En zo ja moet ik er dan eigenlijk 2 hebben. Zodat ik bijv. een component er tijdelijk tussenuit kan halen

Ik heb ook maar besloten om het budget te laten vallen om het gelijk maar in 1 keer goed te doen. Weet van mezelf dat ik anders spijt krijg.

Verder wil ik er voor zorgen dat mijn kast best wel stil word. Moet ik dan de Nactue Noctua 120MM NF-P12 1300RPM of Typhoons Scythe 120MM Gentle Typhoon 1450RPM D1225C12B4AP-14 of maakt het niet uit en moet ik gewoon nemen welke het mooiste zijn

Heb besloten om voor de volgende top te gaan, Koolance MCP655/D5/PMP-450 Top / Base Acetal COV-RP450, en daarbij het reservoir Koolance Reservoir, Inline 240mm V2 TNK-240-V2, deze kan ik volgens mij los mounten of rechtstreeks op de pomp gelijk aansluiten

Ben ik verder nog wat vergeten of ben ik nu compleet?

Heb er wel zin in om mee gaan te beginnen maar vind het ook wel spannend. Heb t nog nooit waterkoeling ingebouwd

Nieuwe winkelwagen: HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! - Set 1

alvast bedankt voor jullie antwoorden
 

Bijlagen

  • schema.jpg
    schema.jpg
    86,4 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
Fan controller is altijd aan te raden, genoeg keuze voor een in een 5.25" bay:
5.25 Bay Fan Controllers

Als je een flowmeter neemt, check op de webshop onder de pagina bij gerelateerde producten voor de benodigde kabels.

Levertijd van de XSPC tops is nu 2-3 weken als XSPC niet tegen onvoorziene problemen aanlopen.
(dus begin/mid Juni)

De afknellers zijn zeker handig als je een component tussen jouw loop even eruit wilt halen, je hebt hebt er dan twee nodig.

Zowel de Scythe als de Noctua zijn beide goede fans.
Prijs/kwaliteit verhouding ligt bij Scythe wel iets beter.
Maar bij Noctua krijg je wel meer extra's erbij (fan mounts, kabeltjes etc.)

De COV-PMP450A top is niet meer leverbaar.
Je zou dus dan moeten gaan voor de RP450.
Daar kan je optioneel inderdaad een reservoir op draaien.
Je hebt dan nog wel een coupler nodig:
Koolance Reservoir Coupler, Male CNT-TNK
 
Hoi

Daar ben ik weer. Ik heb mijn beslissing gemaakt. Ik ga gelijk voor 2 radiatoren. Wil het gewoon in een keer goed doen. Ik ga voor een 360 bovenin met pull fans en een 240 onderin met push fans. Is het 240 rad goed om ook stil te draaien of is deze te dicht daarvoor?

Freddy kan jij eens kijken of mijn winkelwagen nu alles bevat. Ik heb het aantal fittingen gegokt. Ik ben van plan om de pomp met het bracket aan een zijpaneel vast te maken en daarna de top erop en daarboven op het reservoir.

Verder was ik van plan om de flow meter aan te sluiten op een fan aansluiting van mijn moederbord, zodat het systeem automatisch uit gaat als er geen flow is.
ik heb op mijn moederbord 4 fan aansluiting, dus ik kan de fans van mijn hdd brackets en zij paneel aansluiten op het moederbord. De 5 fans voor de radiator en degene achter aan de kast kan ik dan aansluiten op mijn fancontroller.

Zit ik alleen nog met een temperatuur meter. Hiervoor heb ik volgens mij geen aansluiting op mijn moederbord

De flow moet worden: Pomp, rad 240, gpu 1, gpu 2, rad 360, cpu
Volgens mij kan ik de bovenkant van mijn res gebruiken om het systeem te vullen.

Nu zat ik te denken om als aftappunt een kraantje op het aansluitpunt van de radiator te maken. Dus pomp slang splitter rad240. en dan op de splitter een kraantje. En dan met de volgende materialen.

Splitter:G1/4 T-Stuk Fitting (3x ID)
Kraan:Slang kraan / verbinder Zilver (G1/4) Type 2
Fitting:13MM (1/2) EK High Flow Fitting, schroefdraad G1/4
Is dat mogelijk?

ben ik verder nog iets vergeten of kan ik dit zo bestellen en gaan knutselen. ben benieuwd hoeveel koeler mijn systeem zou worden. cpu is nu 53 graden en de gpu is nu 72 graden. En zit alleen beetje te internetten

Nieuwe winkelwagen:
HighFlow Computer Cooling Shop - Uw shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming! - set basic
 
Je hebt 14 fittingen nodig.
Met aftappunt heb je er nog 4 extra bij nodig (dus totaal 18).

Je kan de op het mobo ook gewoon 3-pin aansluiten, daarmee kan het moederbord idd de toerental aflezen en als die niks leest de PC uitschakelen.
Wel deze mee bestellen:
Koolance Flow Meter Frequency Adapter ADT-FM002K
Dan leest het moederbord de juiste toerental af.

Aftappunt kan idd met T-splitter.
Aan elke zijde een fitting en natuurlijk nog een fitting voor het kraantje (dus 4).

Feser VSC gaat per 500ml.
2 flessen = 1 liter, dat zal denk ik niet voldoende zijn voor jouw systeem.
Neem daarom 4 flessen.

Voor de rest moet het zo wel lukken ;)
 
Hoi Freddy

dank je wel voor je snelle antwoord. Zijn weinig bedrijven welke om 1.11 NL tijd nog reageren.

Heb mijn winkelwagen aangepast. nu heb ik 1 laatste vraag. Moet ik iets van een lamp ergens ophangen wil de slang gaan oplichten

dank je wel voor al je hulp tot nu toe
 
De lamp kan je aan de zijkanten van jouw kast plaatsen.
Als er maar niks het licht blokkeert.
Bij de lampen worden ook bevestigings materialen meegeleverd (plakkende blokjes en tie wraps).
 
Hoi Freddy

toch nog een vraagje. Jij geeft 3 posts geleden aan dat ik Koolance Flow Meter Frequency Adapter ADT-FM002K erbij moet bestellen voor het juist uitlezen van de toeren.

Maar nu zat ik nog even naar de flowmeter te kijken welke ik wil (Koolance INS-FM17 Coolant Flow Meter & Adapter Board INS-FM17). En daarbij staat
A frequency circuit is included, which multiplies the RPM signal to allow it to be read by most fan tachometer headers (such as those found on ATX motherboards).

Dus heb ik die adapter dan wel nodig?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Playstation 5 waterkoeling met de EK-QuantumX CoolingStation Monoblock for PS5 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M Complete waterkoeling systeem voor de eerste keer Waterkoeling 4
D Vertical GPU mount die geschikt voor waterkoeling met active backplate Overige Koeling 1
Ubbidude Zwik waterkoeling spul Koeling 0
L Pc moederbord/ waterkoeling/grafischekaart Advies Waterkoeling Setup 3
D Aanvraag voor informatie en advies voor GPU waterkoeling HighFlow Forum 2
M Algemen waterkoeling vragen Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
D Advies voor waterkoeling setup GPU Advies Waterkoeling Setup 3
W Advies waterkoeling pc build Advies Waterkoeling Setup 1
J 1st time waterkoeling; Fitting t.o.v. tubing size & custom waterkoeling reservoir maken Waterkoeling 3
S Intel NUC 10th gen i7 waterkoeling. Waterkoeling 9
M Hulp nodig voor waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 1
W [i9-10980XE] Waterkoeling advies Advies Waterkoeling Setup 3
S Ik wil een Custom waterkoeling maken Waterkoeling 4
W Hulp voor 1e waterkoeling setup RTX 3090 en intel 8700k Advies Waterkoeling Setup 5
Bl4ckj4ck666 GPU waterkoeling advies gevraagd. En CPU mee waterkoelen? Advies Waterkoeling Setup 90
I Advies waterkoeling asus strix rog 5700xt 300 euro Advies Waterkoeling Setup 1
R waterkoeling probleem a.u.b help Waterkoeling 16
S Custom waterkoeling setup HighFlow Forum 7
T Aansluiting waterkoeling probleempje Waterkoeling 5
T Waterkoeling voor Gigabyte RTX 3090 Turbo 24G Waterkoeling 9
7 Hulp met samen stellen 3080 waterkoeling Waterkoeling 2
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
S Benodigdheden voor GPU waterkoeling Waterkoeling 2
W Vraag over waterkoeling Waterkoeling 2
N Advies en informatie mbt tot een waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 4
T Advies Waterkoeling Setup Waterkoeling 3
J Waterkoeling videokaart + cpu Waterkoeling 42
Jason GIVEAWAY! Complete Waterkoeling Set - EK-KIT Classic RGB P360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J RX 5700 waterkoeling Waterkoeling 1
Jason Complete Waterkoeling Kits (XSPC, Alphacool, EK Waterblocks, Bitspower en Thermaltake) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
L Waterkoeling HP RTX 2080Ti Advies Waterkoeling Setup 3
O Hulp nodig voor waterkoeling Waterkoeling 1
M Waterkoeling voor terrarium Advies Waterkoeling Setup 21
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P advies waterkoeling Waterkoeling 7
D Krachtigste waterkoeling setup voor AMD 3990x Advies Waterkoeling Setup 4
T 1ste keer waterkoeling - budget tot max 1000 - cpu i7 4770 gpu evga gtx 1660 ti Advies Waterkoeling Setup 9
X AIO waterkoeling MSI 2080TI Gaming X TRIO Advies Waterkoeling Setup 6
P Nieuw - 1ste keer waterkoeling CPU+GPU Advies Waterkoeling Setup 26
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
T waterkoeling MSI GeForce RTX 2080 Ti GAMING X TRIO 11GB max 300euro Advies Waterkoeling Setup 47
P Advies nodig voor waterkoeling (1e keer) Advies Waterkoeling Setup 7
B Advies over waterkoeling GPU & CPU Advies Waterkoeling Setup 3
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
D Waterkoeling €750, 3600x & 1080 Ti Advies Waterkoeling Setup 17
T Help bij reparatie waterkoeling (alvast dank) Waterkoeling 1
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
B Waterkoeling set voor 2080ti Advies Waterkoeling Setup 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan