• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[waterkoeling]€500,- 2x hd5850, Phenom II X4 965 @3.4 GHz

Dat stukje plastic :p De 1e dus.

Dan mag je Variabel SLI-verbindingsstukken Set - G1/4 (1-3 slots) uit je mandje halen en twee http://www.highflow.nl/aansluitingen/fittingen/sli-crossfire/ek-fc-bridge-dual-parallel.html in je mandje zetten. Die heb je nodig in combinatie met die EK bridge die al in je mandje zit.

En welke pasta is nou eigenlijk goed? Ik kan me herinneren dat ik een topic had gelezen erover hier op het forum, dus die ben ik ook weer even zoeken.

MX2 of Arctic Silver Ceramique = :023:

Verder is het hele koelpastaland imho een groot donker bos met veel mist, spinnende reviews, massa's topics op forums over welke de aller beste zou zijn en hoe je het spul het beste op de CPU kan zetten. Waar het in feite in bijna alle gevallen gaat om mogelijke tempverschillen van beneden de één graden celcius.
Het is heel erg lastig om dat soort kleine verschillen toe te kunnen schrijven aan het wisselen van een pasta. Massa's koelpastareviews kan je om die reden alleen al afschrijven, waardoor de mist al ietsje optrekt in het grote donkere koelpastabos. ;)

Maar zonder gekheid, MX2 is een makkelijk aan te brengen pasta (niet te droog en niet te nat) met zeer goede warmte geleidende eigenschappen.

Laatst bewerkt:
Das dan mooi :) Heel erg bedankt Coolfris. Nu alleen nog al het benodigde geld bij elkaar zien te verzamelen. Alweer bijna een 3 maanden durende vakantie voor de deur staan, heb dan al een baan geregeld. En dan Freddy de bestelling verwachten.

En Coolfris, nogmaals heel erg bedankt voor de hulp die u heeft geleverd, top werk :) En de ideeën zoals dat hoekprofiel :)

Graag gedaan :023:

Mocht je nog hulp nodig hebben bij het installeren, kan je hier gerust weer vragen posten. Een buildlog aanmaken met vele foto's zou natuurlijk nog mooier zijn. :D In die topics zullen meerdere mensen kijken en is de kans groter dat er mensen inspringen met adviezen en suggesties. Je foto's hier in dit topic vond ik zeker "buildlogwaardig". ;)

Na dit alles heb ik nog €300,- euro over, waarvan ik zo'n €200,- zou kunnen besteden an mijn pc.Misschien dat als ik een build log maak er mensen zijn die nog meer goede ideeën heeft.

Maarja, spannend is de pc nou ook weer niet echt om te volgen. Maarja, we zullen zien ;)

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Playstation 5 waterkoeling met de EK-QuantumX CoolingStation Monoblock for PS5 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M Complete waterkoeling systeem voor de eerste keer Waterkoeling 4
D Vertical GPU mount die geschikt voor waterkoeling met active backplate Overige Koeling 1
Ubbidude Zwik waterkoeling spul Koeling 0
L Pc moederbord/ waterkoeling/grafischekaart Advies Waterkoeling Setup 3
D Aanvraag voor informatie en advies voor GPU waterkoeling HighFlow Forum 2
M Algemen waterkoeling vragen Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
D Advies voor waterkoeling setup GPU Advies Waterkoeling Setup 3
W Advies waterkoeling pc build Advies Waterkoeling Setup 1
J 1st time waterkoeling; Fitting t.o.v. tubing size & custom waterkoeling reservoir maken Waterkoeling 3
S Intel NUC 10th gen i7 waterkoeling. Waterkoeling 9
M Hulp nodig voor waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 1
W [i9-10980XE] Waterkoeling advies Advies Waterkoeling Setup 3
S Ik wil een Custom waterkoeling maken Waterkoeling 4
W Hulp voor 1e waterkoeling setup RTX 3090 en intel 8700k Advies Waterkoeling Setup 5
Bl4ckj4ck666 GPU waterkoeling advies gevraagd. En CPU mee waterkoelen? Advies Waterkoeling Setup 90
I Advies waterkoeling asus strix rog 5700xt 300 euro Advies Waterkoeling Setup 1
R waterkoeling probleem a.u.b help Waterkoeling 16
S Custom waterkoeling setup HighFlow Forum 7
T Aansluiting waterkoeling probleempje Waterkoeling 5
T Waterkoeling voor Gigabyte RTX 3090 Turbo 24G Waterkoeling 9
7 Hulp met samen stellen 3080 waterkoeling Waterkoeling 2
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
S Benodigdheden voor GPU waterkoeling Waterkoeling 2
W Vraag over waterkoeling Waterkoeling 2
N Advies en informatie mbt tot een waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 4
T Advies Waterkoeling Setup Waterkoeling 3
J Waterkoeling videokaart + cpu Waterkoeling 42
Jason GIVEAWAY! Complete Waterkoeling Set - EK-KIT Classic RGB P360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J RX 5700 waterkoeling Waterkoeling 1
Jason Complete Waterkoeling Kits (XSPC, Alphacool, EK Waterblocks, Bitspower en Thermaltake) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
L Waterkoeling HP RTX 2080Ti Advies Waterkoeling Setup 3
O Hulp nodig voor waterkoeling Waterkoeling 1
M Waterkoeling voor terrarium Advies Waterkoeling Setup 21
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P advies waterkoeling Waterkoeling 7
D Krachtigste waterkoeling setup voor AMD 3990x Advies Waterkoeling Setup 4
T 1ste keer waterkoeling - budget tot max 1000 - cpu i7 4770 gpu evga gtx 1660 ti Advies Waterkoeling Setup 9
X AIO waterkoeling MSI 2080TI Gaming X TRIO Advies Waterkoeling Setup 6
P Nieuw - 1ste keer waterkoeling CPU+GPU Advies Waterkoeling Setup 26
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
T waterkoeling MSI GeForce RTX 2080 Ti GAMING X TRIO 11GB max 300euro Advies Waterkoeling Setup 47
P Advies nodig voor waterkoeling (1e keer) Advies Waterkoeling Setup 7
B Advies over waterkoeling GPU & CPU Advies Waterkoeling Setup 3
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
D Waterkoeling €750, 3600x & 1080 Ti Advies Waterkoeling Setup 17
T Help bij reparatie waterkoeling (alvast dank) Waterkoeling 1
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
B Waterkoeling set voor 2080ti Advies Waterkoeling Setup 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan