Mijn budget voor de waterkoeling is van 1300 tot 1600 euro. Mijn huidige hardware die ik heb is een i9-9900k, asus maximus XI formula moederbord, Rtx 2080ti Msi trio gaming x als grafische kaart. Mijn behuizing is een thermaltake 900. Ik wil mijn CPU, VRM en GPU gaan koelen. Ik wil mijn onderdelen waterkoelen, omdat ik graag deze wil gaan overclocken en ik het optisch heel mooi vind. De thermaltake 900 heeft aan het eind van beide zijkanten een deel waar een radiator van 560mm past. Ik zou graag een dubbele waterloop maken een voor mijn CPU en VRM en een loop die speciaal is voor mijn Grafische kaart.
Mijn waterkoeling setup idee was:
2x EKWB EK-coolstream CE560 mm radiatoren
8x Thermaltake Riiing pro RGB fans
1x ek velocity full nickel RGB
2x thermaltake pacific PR22-D5 silent kit reservoir/combo
EK-cryofuel acid green premix
alphacool PETG 13/10mm tube
Nog geen idee over de fitting, maar ben niet zo goed in het buigen dus neem een paar L fittings voor de hoeken
Slangknipper
trechter
voor de rest graag extra verrassingen
Een paar onderdelen zijn niet van jullie winkel dat zijn de Thermaltake ringen jullie bieden ze alleen in 3packs en alternate doet er 5 in 1 pak.
[FONT=Open Sans, sans-serif]https://www.highflow.nl/index.php?dispatch=cartlists.details&list_id=3348&hash=01faf94f358d8dca5eb12b6025c7340a
[/FONT]
Mijn waterkoeling setup idee was:
2x EKWB EK-coolstream CE560 mm radiatoren
8x Thermaltake Riiing pro RGB fans
1x ek velocity full nickel RGB
2x thermaltake pacific PR22-D5 silent kit reservoir/combo
EK-cryofuel acid green premix
alphacool PETG 13/10mm tube
Nog geen idee over de fitting, maar ben niet zo goed in het buigen dus neem een paar L fittings voor de hoeken
Slangknipper
trechter
voor de rest graag extra verrassingen
Een paar onderdelen zijn niet van jullie winkel dat zijn de Thermaltake ringen jullie bieden ze alleen in 3packs en alternate doet er 5 in 1 pak.
[FONT=Open Sans, sans-serif]https://www.highflow.nl/index.php?dispatch=cartlists.details&list_id=3348&hash=01faf94f358d8dca5eb12b6025c7340a
[/FONT]