• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[Waterkoeling] €1000 euro, AM3 , Crosshair 4 extreme compleet.

Anders ik wel :)
Ik doe deze bestelling over ong. 2 a 3 weken ( ff wachten op vers salaris ).
Tot die tijd kunnen hier mooi de "oja vergeten" spulletjes nog opgemerkt worden :p

EDIT:

Kijk die had ik bijna over het hoofd gezien, antistatisch bandje !
Vingers zijn half blauw van iedere keer de verwarming aantikken.

Update 2, paar fansplitters er bij.
Ga ze aan laten sturen door mijn moederbord.
1fan = 12V*0.35A= 4,2W
2= 8,4W
3= 12,6W
De (8) aansluiting mogen 24W per stuk
Dat moet dus makkelijk lukken, zat er aan te denken 1 radiator op de cpu fan aansluiting en 1 op een temperatuursensor bv voor watertemp oid aan te sluiten.
Ik heb evt ook nog een aansluiting over die ook de CPU temperatuur gebruikt.
Die zijn traploos geregeld.
Die op de temperatuursensor zijn in 2 stappen ( laag/hoog )
 
Laatst bewerkt:
Is het trouwens ook mogelijk voor highflow.nl om dit zijpaneel te leveren ?

hafamd_sidepanel-m.jpg

Cooler Master Europe
 
zietergoed uit. Twee kleine opmerkingen:

-je hebt groene slangen. Je kunt of doorzichtige slangen nemen met groen water, of groene slangen met doorzichtig water. Het schijnt dat kleurloos water in the end beter is voor je systeem.
-twee rads van verschillende merken. Ik zou voor dezelfde gaan, puur voor het idee :D Het rad dat je gekozen hebt coolt zeer goed, maar heeft veel druk nodig. Als je daarop push-pull kan zetten of fans die ietsje hoger kunnen koelt het (nog) beter, andere optie is om dat andere black ice ding te kopen, die is speciaal gemaakt voor fans die je langzaam en stil zet (dan kun je ook langzamere fans nemen).
 
Jep, ach heb ik langer iets om naar uit te kijken :p
Al denk ik dat zodra hij er in zit ik al weer ga kijken voor update deel 2, moederboard en videokaart koeling.
En evt nog wat optische dingetjes en als mijn moederboard de fans niet lekker regelt nog een fan regelaartje er bij.
Ben voorlopig nog niet klaar denk.
 
inderdaad weet niet of je het hebt meegekregen maar het Highflow team heeft een verdiende 2 weekse vakantie opgenomen, dus je zult nog even moeten wachten op je bestelling.

Maar wij kijken er ook naar uit maak er wat moois van!;) maar dat moet met zo'n setje wel goed komen:D
 
als ik dat zo zie dan denk ik dat de Asus een probleem gaat worden die heeft een afwijkende pcb waardoor er geen full cover WC block op zal passen.

De XFX past zo te zien wel, ook met het koolance block dat je zelf al aangaf

oplossing is dan ofwel een andere kaart of een vga only block erop.
 
Zijn er dan ook nog apparte blokken voor op de ram, of zijn die vinnetjes die er op zitten ( als dat voor de ram is ) al voldoende koeling ?
Kan natuurlijk ook eerst 1 blok halen en dan kijken of het zo te modden is dat het als nog past.
Bij highflow staan ze trouwens niet op voorraad, zijn ze nog wel te bestellen ?
 
Het full cover block gaat helaas nooit op de Asus passen vanwege rijtje condensatoren rechts naast de GPU.

Mooier zou dan denk ik zijn om beide van een universeel water block te voorzien je kunt de overige chips dan koelen met dit soort heatsinks op deze manier:
prev3small.JPG


Echter lijkt mij dit zeker in CF niet de beste oplossing omdat deze heatsinks natuurlijk afhankelijk zijn van airflow, vandaar dat ik zelf zou kijken of je de Asus kunt verkopen en een 2e XFX kaart kunt krijgen. (of een ander merk reference kaart)
 

Bijlagen

  • category_detailed_image_111.jpg
    category_detailed_image_111.jpg
    39,6 KB · Weergaven: 8
Heb er nog eens over staan denken en kijkt mij inderdaad ook het beste idee, gewoon 2x XFX.

Heb even een maat een berichtje gedaan, wilt hij hem niet dan komt hij hier te koop, en een week later op marktplaats.

Vraagprijs word 180 euro, kaart is 3 maanden oud.

Komt t.z.t. wel een tekoop topic van.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow Playstation 5 waterkoeling met de EK-QuantumX CoolingStation Monoblock for PS5 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M Complete waterkoeling systeem voor de eerste keer Waterkoeling 4
D Vertical GPU mount die geschikt voor waterkoeling met active backplate Overige Koeling 1
Ubbidude Zwik waterkoeling spul Koeling 0
L Pc moederbord/ waterkoeling/grafischekaart Advies Waterkoeling Setup 3
D Aanvraag voor informatie en advies voor GPU waterkoeling HighFlow Forum 2
M Algemen waterkoeling vragen Waterkoeling 1
T Welke waterkoeling setup? Waterkoeling 1
D Advies voor waterkoeling setup GPU Advies Waterkoeling Setup 3
W Advies waterkoeling pc build Advies Waterkoeling Setup 1
J 1st time waterkoeling; Fitting t.o.v. tubing size & custom waterkoeling reservoir maken Waterkoeling 3
S Intel NUC 10th gen i7 waterkoeling. Waterkoeling 9
M Hulp nodig voor waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 1
W [i9-10980XE] Waterkoeling advies Advies Waterkoeling Setup 3
S Ik wil een Custom waterkoeling maken Waterkoeling 4
W Hulp voor 1e waterkoeling setup RTX 3090 en intel 8700k Advies Waterkoeling Setup 5
Bl4ckj4ck666 GPU waterkoeling advies gevraagd. En CPU mee waterkoelen? Advies Waterkoeling Setup 90
I Advies waterkoeling asus strix rog 5700xt 300 euro Advies Waterkoeling Setup 1
R waterkoeling probleem a.u.b help Waterkoeling 16
S Custom waterkoeling setup HighFlow Forum 7
T Aansluiting waterkoeling probleempje Waterkoeling 5
T Waterkoeling voor Gigabyte RTX 3090 Turbo 24G Waterkoeling 9
7 Hulp met samen stellen 3080 waterkoeling Waterkoeling 2
C Een waterkoeling loop maken in mijn pc ? Waterkoeling 5
S Benodigdheden voor GPU waterkoeling Waterkoeling 2
W Vraag over waterkoeling Waterkoeling 2
N Advies en informatie mbt tot een waterkoeling setup Advies Waterkoeling Setup 4
T Advies Waterkoeling Setup Waterkoeling 3
J Waterkoeling videokaart + cpu Waterkoeling 42
Jason GIVEAWAY! Complete Waterkoeling Set - EK-KIT Classic RGB P360 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
J RX 5700 waterkoeling Waterkoeling 1
Jason Complete Waterkoeling Kits (XSPC, Alphacool, EK Waterblocks, Bitspower en Thermaltake) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
L Waterkoeling HP RTX 2080Ti Advies Waterkoeling Setup 3
O Hulp nodig voor waterkoeling Waterkoeling 1
M Waterkoeling voor terrarium Advies Waterkoeling Setup 21
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P advies waterkoeling Waterkoeling 7
D Krachtigste waterkoeling setup voor AMD 3990x Advies Waterkoeling Setup 4
T 1ste keer waterkoeling - budget tot max 1000 - cpu i7 4770 gpu evga gtx 1660 ti Advies Waterkoeling Setup 9
X AIO waterkoeling MSI 2080TI Gaming X TRIO Advies Waterkoeling Setup 6
P Nieuw - 1ste keer waterkoeling CPU+GPU Advies Waterkoeling Setup 26
S Waterkoeling lian li pc-o11 dynamic xl - Threadripper 3960x Waterkoeling 1
T waterkoeling MSI GeForce RTX 2080 Ti GAMING X TRIO 11GB max 300euro Advies Waterkoeling Setup 47
P Advies nodig voor waterkoeling (1e keer) Advies Waterkoeling Setup 7
B Advies over waterkoeling GPU & CPU Advies Waterkoeling Setup 3
iSP Geschikte waterkoeling cpu bracket gezocht voor project Overige Koeling 7
D Waterkoeling €750, 3600x & 1080 Ti Advies Waterkoeling Setup 17
T Help bij reparatie waterkoeling (alvast dank) Waterkoeling 1
R Advies nodig | WaterKoeling | Lian Li DK-04 Advies Waterkoeling Setup 270
B Waterkoeling set voor 2080ti Advies Waterkoeling Setup 8

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan