• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Waterkoel uw 'oude' hardware: Super aanbiedingen!

Freddy

Administrator
Forumleiding
Beste bezoeker,

Vanaf vandaag krijgt u zeer grote kortingen op waterblokken!

Met name waterblokken voor de oudere hardware, zoals de x38 moederborden, Nvidia 88X, 96XX en ATI 38XX videokaarten etc.!

De prijzen gelden enkel voor de blokken die we nog in voorraad hebben, dus wees er snel bij!
OP = OP!

Sla nu uw slag en waterkoel uw hardware!

U kunt de aanbiedingen hier bekijken en bestellen:
Waterblocks SALE
 
@ Wouter, jouw blok zit niet in de aanbiedingen :)

Alleen de blokken van de wat oudere moederborden en minder populaire videokaarten van tegenwoordig zitten in de aanbieding.
 
Oeps! Zijn forum account weer in-actief maken? :) j/k

Scheelt gelukkig niet zo heel veel :)

Is de bouw gisterennacht nog gelukt?

Hij heeft zijn blok bij mij in de studio gedaan. Het blijft een zwaar geheel en
zijn kaart staat licht gebogen. Schroeven staan niet te strak.

Ik zal hem straks eens bellen of het is gelukt. En zelf ben ik gisteren 3 uur bezig
geweest met die grrrr Neoprene Rubber Edge Trim. Wat een piepwerk is dat,
kreeg er spataderen van haha
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Ludwig Waterkoel set uitbreiden met XSPC onderdelen. Waterkoeling 18
N Graag wat hulp met dimensioneren van waterkoel capaciteit Advies Waterkoeling Setup 2
B eerste waterkoel set voor cpu en vga Advies Waterkoeling Setup 3
P Waterkoel setupje + vragen Advies Waterkoeling Setup 4
B Advies en Hulp gevraagd bij eerste waterkoel set Advies Waterkoeling Setup 5
Crosshair 4 Extreme-666 NB en ZB waterkoel blok voor Crosshair IV Extreme. HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
B [IN-ACTIVE] waterkoel pomp, waterkoel am3 blok, waterkoel 6870 blok Gevonden 1
Crosshair 4 Extreme-666 Waar vind ik NB en ZB waterkoel blok voor mijn Crosshair IV Extreme. Waterkoeling 8
P Eerste waterkoel set. Advies Waterkoeling Setup 5
V Kleine waterkoel upgrade Gallery & Build Logs 6
G [IN-ACTIVE] EK-FC480 GTX Waterkoel blok Gevonden 0
F hulp bij waterkoel setje Advies Waterkoeling Setup 16
M Onderhoud waterkoel set Waterkoeling 15
M Oude behuizing (lian Li PC-O8) verkocht. Nieuwe behuizing (Lian Li PC-O11 ROG) advies Waterkoeling 0
A oude dvd brander aansluiten op usb 2.0 of 3.0 Handleidingen en Installatie Tips 4
Freddy Oude Nintendo (GameCube) op nieuwe TV: onduidelijk/ruis Gaming 3
kenshinyuo Fotos van een oude HDD Hardware & Software 2
A ssd in oude laptop Handleidingen en Installatie Tips 3
C [REFUSED] Oude game pc. Verkocht 9
olympus [IN-ACTIVE] Oude telefoon Gevonden 1
cederieck crosfire bridge een oude ek blok met een nieuwe ek blok verbinden ? Waterkoeling 14
N Rebuild oude (2001) Waterchill PC... Gallery & Build Logs 39
G Oude PC Boot weer! Problemen & Oplossingen 2
Besje [IN-ACTIVE] Oude zooi Verkocht 6
S Met wat verwijderen jullie oude koelpasta van de CPU ? Handleidingen en Installatie Tips 46
D Waterkoelen van oude Dell Dimension 9200 bak Advies Waterkoeling Setup 7
X-Tripiot [CANCELLED] Grote opruiming (oude moederborden , geheugen, vga) old skool Verkocht 10
pulse [GEVONDEN] Back Plate of Oude ATX case Gevonden 4
O [IN-ACTIVE] Oude EK Supreme HF Plexi top Gevonden 0
T Oude waterkoeling set ... Waterkoeling 4
Impulse [IN-ACTIVE] oude type EK supreme HF Gevonden 2
vincent [IN-ACTIVE] oude beige case Gevonden 14
Colossus Sony roept gebruikers op oude PS3's niet te gebruiken na datum-bug Nieuws en Sport 2
Fedmas Fedmas - Fedde - Oude Dell Bak :( Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
R Nieuwe mobo gezocht oude beetje dood Hardware & Software 10
P oude tijden - 4x xeon 700mhz 3gb 6x hotswap scsi 3x swap voeding Gallery & Build Logs 8
Foxdelta-Mods mijn oude brak en ik :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 18
S Intro movie oude netgamez rond 2004 Gaming 2
Wasmachineman_NL Hardware Labs GTX radiators in ongewone maten (80/160 en 92/184mm) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Jason Lamptron HM035 Hardware Monitor External 3.5 inch screen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lamptron HM070 Lift PC Hardware Real time Monitoring HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lamptron HC060 PC Hardware Monitor/Display for AIDA64 Software - 6" IPS, Dual Bay / 2-bay mounting 5,25” HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lamptron HM088 PC Hardware Monitor/Display for AIDA64 - 8" IPS, HDMI, Widescreen HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
A Problemen met windows/hardware Hardware & Software 7
Freddy [VERKOCHT] Heleboel hardware, laptop, behuizingen en meer Verkocht 5
Freddy Advies gevraagd voor hardware keuze (mobo+CPU+RAM) Werk PC? Hardware & Software 9
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
dopestuff [TKA] Oldschool overclock hardware Verkocht 3
T Mounting hardware MO-RA3 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan