Rensko
Junior Member
Hoi allemaal,
een paar weken geleden ben ik na gaan denken over waterkoeling, het leek me erg gaaf omdat ik het wel eens gezien had bij iemand anders en omdat het koel, stil etc. is. Op het Forum van Highflow heb ik heel veel info gekregen van iedereen, alvorens ik het setje heb besteld (dank hiervoor
). Vrijdag heb ik het eindelijk besteld, ik maakte het geld over en ong. een uur later had ik al een mailtje terug, Highflow zou het meteen verzenden! En jawel, gister (zaterdag) kreeg ik het pakketje bezorgt! Alles zat erin, prima verpakt en met een lekkere kitkat (die ik overigens nog niet op heb :icon_razz
. Ik ben meteen in gaan bouwen en alles werkt
! Ik haal prima temps terwijl er zelfs nog lucht in zit! Nu (in een vrij koele kamer) Ongeveer 21C IDLE en 40C load! Heb trouwens een setje met Swiftec Apogee GTZ, XSPC RX120 en nog wat spul
! Het enige minpuntje was dat ik maar 2 fittingen nodig had ipv. de aangegeven 4, en dat de pomp erg veel herrie maakt (hoop dat dit minder wordt als de lucht weg is
). Al met al ben ik dus hartstikke tevreden, een dikke pluim voor Highflow!!!
een paar weken geleden ben ik na gaan denken over waterkoeling, het leek me erg gaaf omdat ik het wel eens gezien had bij iemand anders en omdat het koel, stil etc. is. Op het Forum van Highflow heb ik heel veel info gekregen van iedereen, alvorens ik het setje heb besteld (dank hiervoor