Beste mede forumlezers
Vorig week had ik mijn watercooling setup besteld bij highflow mijn setup is als volgt:
Pomp: Aqua-computer Aquastream xt
Fan: Yate Loon Fan 12 cm
CPU block: EK supreme plexi
GPU block: Aqua-computer aquagraFX gtx285
Radiator: TFC Xchanger 240 double
Bijopassende shroud voor de radiator.
Mijn PC setup
Core i7 extreme
Videokaart Evga Nividia 285 gtx
Nu heb ik ontdekt dat mijn pc bij idle tussen de 35 graden en 41 graden draait. ik vind dit best hoog aangezien hij nog niet overgeclockt is. Zelf denk ik dat ik mijn FAN verkeerd om heb gemonteerd misschien kunnen jullie me daar bij helpen.
Hieronder 3 plaatje van mijn PC.
De YateLoon fan is gemonteerd tegen een shroud en deze is weer gemonteerd tegen een radiator. De Yateloon fan heeft een label en deze is in de richting van de CPU gemonteerd dus de label wijst naar de richting van de CPU dus links op de foto.
Weten jullie of deze correct gemonteerd is of moet ik hem omdraaien?
Want er staat geen windrichting op.
Ik hoor het wel.
Vorig week had ik mijn watercooling setup besteld bij highflow mijn setup is als volgt:
Pomp: Aqua-computer Aquastream xt
Fan: Yate Loon Fan 12 cm
CPU block: EK supreme plexi
GPU block: Aqua-computer aquagraFX gtx285
Radiator: TFC Xchanger 240 double
Bijopassende shroud voor de radiator.
Mijn PC setup
Core i7 extreme
Videokaart Evga Nividia 285 gtx
Nu heb ik ontdekt dat mijn pc bij idle tussen de 35 graden en 41 graden draait. ik vind dit best hoog aangezien hij nog niet overgeclockt is. Zelf denk ik dat ik mijn FAN verkeerd om heb gemonteerd misschien kunnen jullie me daar bij helpen.
Hieronder 3 plaatje van mijn PC.
De YateLoon fan is gemonteerd tegen een shroud en deze is weer gemonteerd tegen een radiator. De Yateloon fan heeft een label en deze is in de richting van de CPU gemonteerd dus de label wijst naar de richting van de CPU dus links op de foto.
Weten jullie of deze correct gemonteerd is of moet ik hem omdraaien?
Want er staat geen windrichting op.
Ik hoor het wel.
Laatst bewerkt: