Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja maar wanneer kom je daar nou met je klauwen. Zonder is mooier en als je pc aanstaat maak je hem sowieso al niet open. En hij staat op de grond dus dan moet je nog een bocht maken ook
En zo erg is het nou ook weer niet als je perongeluk toch je draaiende fan aanraakt, je ledematen vliegen er dan niet gelijk af ,je weet alleen wel dat de fan het nog prima doet
ik raak ook wel eens een fan, dan schrik ik me de pleurus ( heb al 2x 140mm gesloopt)
Hier even de Planning/Updates.
1.sparen:110::002:
2.laing MPC355 + xspcreservoir top + TFC Xchanger 360 RAD kopen
3.xspc rs 360 + xspc round pump/res 400/u + 5/16 slang en fittingenverkopen
4.1/2 xspc black slang + ek of bitspowerfittingen + eventueel anti knikveer kopen( ligt eraan wat ik eraan verdien)
5.sparen en dan zien we wel weer verder
ik kan de Hdd bays eruit halen door 10 popnagels uit te boren, heb ik veel meer ruimte :016:
dan wil ik ook in de onder kant nog proberen een 120mm gat te maken, dan kan er nog een 240 rad in ( mits geen grotere voeding)
ook wordt de case van binnen en buiten herspoten ( zwart ) in de zomervakantie
zou graag bezig gaan, maar aangezien ik elke dag laat thuis ben zou ik dan WEKEN bezig zijn met modden, ik wacht wel even tot de vakantie ( ook al duurt dat ook lang )
gewoon doen... zie je vanzelf wat je kan... probeer het anders een uit op een lekker goedkope kast die je ergens kan opduiken, als het dat fout gaat maakt het niks uit
maar dat wordt allemaal zo duur enzo, ik wil nu gewoon een beetje goede kaart, en vooral omdat ie er gaaf uitziet. ik klok em wel over richting de gtx285
maar dat wordt allemaal zo duur enzo, ik wil nu gewoon een beetje goede kaart, en vooral omdat ie er gaaf uitziet. ik klok em wel over richting de gtx285