Traxtorm Member 1 oktober 2009 #1 Nieuwe DDC Tops van watercool :gek Helaas nog geen reviews.. Dual top Single top Acryl top Persoonlijk vind ik de single top het mooist!
Nieuwe DDC Tops van watercool :gek Helaas nog geen reviews.. Dual top Single top Acryl top Persoonlijk vind ik de single top het mooist!
Slader prof klikker 2 oktober 2009 #4 die single tops zijn wel ERG geil... misschien maar is een keer overstappen zat toch te denken om eerdaags te beginnen aan nieuwe hardware
die single tops zijn wel ERG geil... misschien maar is een keer overstappen zat toch te denken om eerdaags te beginnen aan nieuwe hardware
Freddy Administrator Forumleiding 2 oktober 2009 #5 Die past wel mooi bij een setup waar je ook watercool CPU blok hebt Als Watercool ons die gaan leveren, zetten we het in de shop
Die past wel mooi bij een setup waar je ook watercool CPU blok hebt Als Watercool ons die gaan leveren, zetten we het in de shop
Mobomonster Member 2 oktober 2009 #6 Boehoehoe.. ik heb zo'n watercool CPU blokje Moet ik die EK tops ergens slijten
Freddy Administrator Forumleiding 2 oktober 2009 #7 haha, zo blijf je aan de gang Maar het kan nog wel een tijdje duren voordat de watercool tops leverbaar zijn, gezien watercool nooit zo snel zijn met leveren (A).
haha, zo blijf je aan de gang Maar het kan nog wel een tijdje duren voordat de watercool tops leverbaar zijn, gezien watercool nooit zo snel zijn met leveren (A).