Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
wat voor Waterkoelings radiator voor mijn PC-opstelling?
Nu zat ik door het lijstje te kijken van de high flow winkel. Ik kwam Slang Verbinders tegen, waarvoor zou je die verbinders gebruiken?
Ik weet niet of ik die nu nodig heb of niet?
Als je met mooie fittingen werk niet nee (schroeffittingen). Verder lees ik ergens dat je de graka en de CPU op een aparte radiator zet? Je gaat dual loop? Is meestal af te raden behalve als je specifiek gaat overclocken enzo, ik zou je aanraden om alles in een loop te gooien.
Ik zou persoonlijk niet voor deze kast gaan, maar smaken verschillen
Ja ik was er zelf ook al achter gekome dat ik net zo goed de gpu en cpu met de 3 radiators samen laten koelen. Ik vroeg me ook alleen maar af waarvoor je zou gebruike, wist niet of ik er iets aan zou hebben
ik zou zeggen koop een corsair obsidian 800D die kun je heel mooi maken ik heb er twee staan die fullwater cooling zijn cosmos is ook een mooie kast maar als je twee waterpompen wilt is een corsair obsidian 800D mooier
nouja als er een 360 rad boven in past van ong. 45 mm dikte en onder in de kast 2 x 240 rad's en zelfs een 120 rad aan de boven achterkant. met deze mogelijkheden is het toch helemaal niet zo'n ongeschikte kast voor water-koeling?? Dus ik snap dan niet waarom er zoveel mensen zijn die daarmee oneens zijn :S