Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou vandaag even lekker aan de macaroni, helemaal zelf gebouwd... met lekkere verse paprika en pasta saus van de appie hein. diverse pasta aan het uitproberen nu vanavond tricolore of zoiets... lijk me wel wat. Hopelijk deze week ga ik de LXE halen van NZXT de fan controler. ach ja het is het w8ten waard zullen we maar denken. eerst even lekker eten dan maar...:zzz
Dit schaft de pot voor mij vandaag
Er zijn ook goed kokende jongeren hoor xD
Rijstnoedels gekookt in kippebouillon, garnaaltjes gemarineerd in oestersaus met een beetje zwartebonensaus, knoflook en uiensnippers, daarna gebakken in maisolie
Dit schaft de pot voor mij vandaag
Er zijn ook goed kokende jongeren hoor xD
Rijstnoedels gekookt in kippebouillon, garnaaltjes gemarineerd in oestersaus met een beetje zwartebonensaus, knoflook en uiensnippers, daarna gebakken in maisolie
Excuses voor de slechte kwaliteit van de foto's, maar we hadden gister zo'n zin in appeltaart van Kobus dat ik geen tijd meer had om mn camera mee te nemen.
En s'avonds had mijn vriendin me mee uit eten genomen.
Nou vandaag even lekker aan de macaroni, helemaal zelf gebouwd... met lekkere verse paprika en pasta saus van de appie hein. diverse pasta aan het uitproberen nu vanavond tricolore of zoiets... lijk me wel wat. Hopelijk deze week ga ik de LXE halen van NZXT de fan controler. ach ja het is het w8ten waard zullen we maar denken. eerst even lekker eten dan maar...:zzz Bekijk bijlage 10559