Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
oh dan kan ik niet aankomen zetten met een 15" :003: Even handige tip om je monitor te vervoeren als je de doos niet meer hebt: Knip een stuk karton uit ter grootte van het scherm zelf, zonder de rand dus. Dit is steviger dan als je er gewoon een stuk karton op legt. :111:Denk dat ik trouwens dan ook een netbook heb die ik upgrade met 500gb hdd. Daar wil ik vooral afleveringen opzetten, denk aan; House, Castle, Law&Order, The office US, etc etc... Dus als je nog wat hebt wacht dan even met verwijderen tot je bij de lan bent geweest :003::060:
oh dan kan ik niet aankomen zetten met een 15" :003:
Even handige tip om je monitor te vervoeren als je de doos niet meer hebt: Knip een stuk karton uit ter grootte van het scherm zelf, zonder de rand dus. Dit is steviger dan als je er gewoon een stuk karton op legt. :111:
Denk dat ik trouwens dan ook een netbook heb die ik upgrade met 500gb hdd. Daar wil ik vooral afleveringen opzetten, denk aan; House, Castle, Law&Order, The office US, etc etc... Dus als je nog wat hebt wacht dan even met verwijderen tot je bij de lan bent geweest :003::060: