• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Wat mis jij nog op het forum? Meld het hier!

Persoonlijk gezien zou ik het in eerste instantie gewoon zo houden, zodat duidelijk wordt of de nieuwe server waar HF nu op draait inderdaad sneller is in vergelijking met het verleden.

Ik neem aan dat je ook de dagelijkse / wekelijkse stats kan zien van hoe de site voorheen presteerde en hoe hij nu presteert. Ga je daar nu meer dingen aan toevoegen, dan is vergelijken zo goed als niet mogelijk.

Anderzijds, zou ik het enkel bij Shop, Forum en ChatBox houden. Is al voldoende read/write op de SQL databases en voldoende om te onderhouden (lijkt mij).
Scheelt ook een berg met testen/ombouwen/wachten op antwoord van de makers van een mod als er weer een update van vBulletin is.

Persoonlijk gezien zou ik het in eerste instantie gewoon zo houden, zodat duidelijk wordt of de nieuwe server waar HF nu op draait inderdaad sneller is in vergelijking met het verleden.

Ik neem aan dat je ook de dagelijkse / wekelijkse stats kan zien van hoe de site voorheen presteerde en hoe hij nu presteert. Ga je daar nu meer dingen aan toevoegen, dan is vergelijken zo goed als niet mogelijk.

Anderzijds, zou ik het enkel bij Shop, Forum en ChatBox houden. Is al voldoende read/write op de SQL databases en voldoende om te onderhouden (lijkt mij).
Scheelt ook een berg met testen/ombouwen/wachten op antwoord van de makers van een mod als er weer een update van vBulletin is.

Ik heb nu alleen maar 2 mods uit gezet die spammers moeten tegen houden. Ik heb al 1 mod die er voor moet zorgen dat spam bots niet kunnen registeren en daarom de andere 2 uit gezet. 1 daar van zelfs helemaal verwijdert.

Helaas kan ik nog niks merken of het sneller is.

Eerste insteek is bij mij ook dat het niet sneller is, wel stabieler (geen Timeouts meer tot nu toe gehad).

Vandaar dus de opmerking om die stats even in de gaten te houden, want eerlijk gezegd geloof ik de hoster niet (dan weer DOS attacks, dan weer dat en nu een special server...). Ik geloof het niet (is mijn mening dan he).

Overigens verwacht ik wel dat de site sneller zal laden met minder arcade games (heb het zelf met mijn site gehad, met 10 games behoorlijk rap en met 40 games fucking traag).
Later zelfs de Arcade Games uitgeschakeld.

Database van de games worden wel bij openen van de site geladen, absoluut 100% zeker van. Weet niet hoe groot deze is en of deze onderdeel is van de SQL database van het forum of dat het een losse database is.

Ook vraag ik me af of die Experience mod niet erg zwaar is. Als ik hier kijk, zie ik in een tijdsbestek van een uur al zo'n 50 acties. Wil niet zeggen dat hij voor mij overbodig is, maar het sloom werken van de site moet ergens vandaan komen.

Volgens mij gebruikt experience mod maar 1 query om dat op te vragen.

Edit:

En zoals je kan zien is 90% daar van om de 10 min. Het forum is de hele tijd traag.

Oke, dan zou dat het niet mogen zijn.

Wat is eigenlijk dat Tapatalk? Zie ik namelijk vaak onderin Chrome voorbij komen als ik door de site (forum) heen bladerde als het wat langzamer reageert.

Oke, dan zou dat het niet mogen zijn.

Wat is eigenlijk dat Tapatalk? Zie ik namelijk vaak onderin Chrome voorbij komen als ik door de site (forum) heen bladerde als het wat langzamer reageert.

Dat zou het denk ik ook niet mogen zijn. Wat fedmas al zij dat is voor de mobiel gebruikers onder ons.

Het is namelijk ook een standalone mod.

Laatst bewerkt:
Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.

Misschien opnieuw een indexering laten draaien?

Al vind ik het erg gevaarlijk om zulke korte zoektermen toe te staan. De letter EK komt in heel veel woorden voor. Neem aan dat als je zoekt op EK, dat je geen topics wilt zien met de informatie over wie er allemaal ziek is, een leek is of dat diegene iets nagekeken heeft.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
I goede setup ? en wat mis ik Advies Waterkoeling Setup 12
SeaShark Wat nodig voor Custom PSU Kabels? Hardware & Software 0
W Twijfels over koelcapaciteit radiator, wat zouden jullie doen? Waterkoeling 6
D Watercooling newbie met wat vraagjes voor een 3080 en Ryzen 3600 Waterkoeling 13
iSP Kast(delen) op maat laten maken, wat en waar? Cases en Modding 3
M Wat past in een Meshify 2 XL Waterkoeling 4
Bl4ckj4ck666 Cable management, zelf kabels maken, wat heb ik nodig Cases en Modding 16
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
P Wat is beter: 4k TV op HDMI of 4k Monitor op DP? Hardware & Software 3
Das Experiment De Overheid, wat vind je ervan? Algemene Discussies 29
anub1s18 wat heb je nodig voor een interne usb kabel te maken? Cases en Modding 2
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
I 1e keer Waterkoeling, maar wat zijn de beste/handigste onderdelen??? Advies Waterkoeling Setup 2
Havvie Koeling wat voelt als een warm bad HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
R wat voor mount voor d5 pomp/ res combo Advies Waterkoeling Setup 1
R Wat vragen van een beginner Waterkoeling 3
D Als beginner heb ik een vraagje over wat ik moet kopen Advies Waterkoeling Setup 8
B Wat heb ik nodig voor een simpele drain port Waterkoeling 4
D Mijn eerste hard pipe water loop en ik heb wat vragen. Waterkoeling 4
Freddy MTN Spuitbussen/lak alle kleuren, voor ieder wat wils :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
M Uitgekeken op huidige build,wat nu? Waterkoeling 4
M Phobya Xtreme 200 - 85mm V.2 - Full Copper met wat accessoires HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
D nieuwe pc? wat denken jullie ervan? Hardware & Software 7
Stephan---pro Windows 7 naar fabrieks instellingen wat nu ? Algemene Discussies 8
arwin74 TP13 misschien wat vroeg maar....... Lan Party 40
E wat te doen met waterschade aan hout? Algemene Discussies 2
Hightower wat vinden jullie van de nieuwe call of duty advanced warfare Gaming 7
mixedup [CLOSED] wat is de waarde van dit Gesloten 3
L Wat te doen als er een lek is en moederbord is verzopen tijdens het leaktesten Waterkoeling 8
MauriceDW Tja wat zal ik eens zeggen :P Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 4
DieHard Wat heb jij zojuist veranderd aan je pc? Algemene Discussies 2
P wat kan ik het beste pakken??? Advies Waterkoeling Setup 13
N Graag wat hulp met dimensioneren van waterkoel capaciteit Advies Waterkoeling Setup 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
V Wat voor videokaart kan ik het beste aanschaffen voor 4 monitoren ? Hardware & Software 0
arwin74 [CLOSED]tja wat is dit nog waard Gesloten 1
Killerbee [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 3
mixedup [CLOSED]wat is dit nog waard Gesloten 4
H [CLOSED]Wat spul dat hier ongebruikt ligt Gesloten 4
DieHard [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 8
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
AzzKickr Wat voor water blocks heb ik op de kop getikt ? Waterkoeling 3
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
canonchiel [CLOSED] Wat is dit nog waard EK-CoolStream RAD XTX 360 Gesloten 12
H crime wat een DOOS vandaag in de brievenbus HighFlow Product Reviews 0
F Waterkoeling maar hoe en wat? Advies Waterkoeling Setup 1
MrGiorgio Wat schaft de pot * de kerst editie* Algemene Discussies 16
E Xigmatek Asgard 381 en wat andere zaken HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan