Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
tijdje terug waardebon ontvangen voor "dag van de vrachtwagenchauffeur" en ingeruild gehad voor koptelefoon (voor tijdens de fitness)en voor mijn verjaardag eind november, mijn kerst en nieuwjaar ook wat gereedschap gekochtHeteluchtblazer en tacker/nietpistool van Skilgeleiders voor zaagmachine Bosch incl voor hoek en verlengstuk (koppelstuk)set voor het geleiden van freesmachine (om de gaatjes van bvb boekenkast) makkelijk te maken "volgens de norm")nog genoeg anders op wenslijstje, maar niet beschikbaar of onvoldoende budget maakt het "geduld oefenen" aangeraden
tijdje terug waardebon ontvangen voor "dag van de vrachtwagenchauffeur" en ingeruild gehad voor koptelefoon (voor tijdens de fitness)
en voor mijn verjaardag eind november, mijn kerst en nieuwjaar ook wat gereedschap gekocht
Heteluchtblazer en tacker/nietpistool van Skil
geleiders voor zaagmachine Bosch incl voor hoek en verlengstuk (koppelstuk)
set voor het geleiden van freesmachine (om de gaatjes van bvb boekenkast) makkelijk te maken "volgens de norm")
nog genoeg anders op wenslijstje, maar niet beschikbaar of onvoldoende budget maakt het "geduld oefenen" aangeraden