Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Het is geen muis/pen of toetsenbord vervanging maar echt alle basis knoppen zitten op het paneel en je hebt dan ook nog een aantal custom buttons. Vind het na een middagje spelen wel prettig werken of het ook daadwerkelijk sneller is na een tijdje... geen idee.Omdat die schuifjes in Lightroom voor mij soms aan de kleine kant zijn zit ik met het pennetje af en toe nog wel eens mis.Denk dat het wel even duurt voordat het allemaal gewend is maar ding was altijd €250 incl.. lange tijd €200 incl en nu was die €150 incl (€123 ex) voor dat geld wilde ik het wel proberen. Blijft beperkt tot Lightroom dus voor andere software is het niet te gebruiken.
Het is geen muis/pen of toetsenbord vervanging maar echt alle basis knoppen zitten op het paneel en je hebt dan ook nog een aantal custom buttons. Vind het na een middagje spelen wel prettig werken of het ook daadwerkelijk sneller is na een tijdje... geen idee.
Omdat die schuifjes in Lightroom voor mij soms aan de kleine kant zijn zit ik met het pennetje af en toe nog wel eens mis.
Denk dat het wel even duurt voordat het allemaal gewend is maar ding was altijd €250 incl.. lange tijd €200 incl en nu was die €150 incl (€123 ex) voor dat geld wilde ik het wel proberen. Blijft beperkt tot Lightroom dus voor andere software is het niet te gebruiken.