Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
zo na een tijdje afwezig toch maar ff vertellen wat de nieuwe aanwinsten zijn nummer 1:Omdat me oude yaris echt op was met ruim 326000 op de teller is een een nieuwere gekomen, in vergelijking met de oude een race monster [ATTACH]22424[/ATTACH]nummer 2:Nieuwe telefoon omdat windows steeds minder word ondersteund.is een Sony Experia XZ2 gewordennummer 3:omdat ik ga stoppen met overklokken gaat een groot deel van me pc collectie weg en blijf ik straks 2 pc houden, voor pc nummer 2 hebben we een nieuw bardje gescoordEen Asus ROG MAXIMUS IX FORMULA en dankzij L3P hebben we voor pc 1 ook een leuke upgradeIntel 6950Xen als laatste nu ff nummer 4:voor de koeling van pc nummer 2 zal een Zwarte Noctua NH-D15 worden gebruikt [ATTACH]22422[/ATTACH][ATTACH]22423[/ATTACH]Arwin
zo na een tijdje afwezig toch maar ff vertellen wat de nieuwe aanwinsten zijn
nummer 1:
Omdat me oude yaris echt op was met ruim 326000 op de teller is een een nieuwere gekomen, in vergelijking met de oude een race monster
[ATTACH]22424[/ATTACH]
nummer 2:
Nieuwe telefoon omdat windows steeds minder word ondersteund.
is een Sony Experia XZ2 geworden
nummer 3:
omdat ik ga stoppen met overklokken gaat een groot deel van me pc collectie weg en blijf ik straks 2 pc houden, voor pc nummer 2 hebben we een nieuw bardje gescoord
Een Asus ROG MAXIMUS IX FORMULA
en dankzij L3P hebben we voor pc 1 ook een leuke upgrade
Intel 6950X
en als laatste nu ff nummer 4:
voor de koeling van pc nummer 2 zal een Zwarte Noctua NH-D15 worden gebruikt
[ATTACH]22422[/ATTACH]
[ATTACH]22423[/ATTACH]
Arwin