Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
F700GS was gejat helaas.Teruggevonden door politie (anderhalve week later op industrieterrein) maar wel helemaal kaal gestript van alle waardevolle onderdelen. Verbaasde me dat motorblok er nog onder zat.Heb de "restanten" aan opkoper verkocht voor leuk prijsje en alle schadepenningen van verzekering (gelukkig all-risk) gebruikt voor de F800GS.In Duitsland aangeschaft en vorige week opgehaald. Alleen nog BPM afdragen (gister keuring bij RDW zonder problemen).Na BPM afdracht (ongeveer €1000) ben ik alsnog €3500 goedkoper uit dan in Nederland voor hetzelfde model.Echt bizar.
F700GS was gejat helaas.
Teruggevonden door politie (anderhalve week later op industrieterrein) maar wel helemaal kaal gestript van alle waardevolle onderdelen. Verbaasde me dat motorblok er nog onder zat.
Heb de "restanten" aan opkoper verkocht voor leuk prijsje en alle schadepenningen van verzekering (gelukkig all-risk) gebruikt voor de F800GS.
In Duitsland aangeschaft en vorige week opgehaald. Alleen nog BPM afdragen (gister keuring bij RDW zonder problemen).
Na BPM afdracht (ongeveer €1000) ben ik alsnog €3500 goedkoper uit dan in Nederland voor hetzelfde model.
Echt bizar.