Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
2 reepjes erbij gevonden via v&a zo dat mijn HTPC het ff wat langer zonder upgrade uithouden kan.Wat hier zo speciaal aan is? het is DDR3L voordat het zo bekend werd. Mijn originele onder zijn ongemerkt en op de bovenste staat al LoVo (low voltage)... 1,35v tegen 1,5v voor normaal DDR3. Omdat de specs van DDR3L toen nog niet vastlagen is het mix en matchen van dit soort oude modules tricky en had dus een identiek setje nodig.En dan ziet het er nu zo uit;Ook de tuner heeft een upgrade naar C2/T2 gekregen dus 4k ready... over een jaar wellicht de rest eens upgraden naar iets nieuwers
2 reepjes erbij gevonden via v&a zo dat mijn HTPC het ff wat langer zonder upgrade uithouden kan.
Wat hier zo speciaal aan is? het is DDR3L voordat het zo bekend werd. Mijn originele onder zijn ongemerkt en op de bovenste staat al LoVo (low voltage)... 1,35v tegen 1,5v voor normaal DDR3. Omdat de specs van DDR3L toen nog niet vastlagen is het mix en matchen van dit soort oude modules tricky en had dus een identiek setje nodig.
En dan ziet het er nu zo uit;
Ook de tuner heeft een upgrade naar C2/T2 gekregen dus 4k ready... over een jaar wellicht de rest eens upgraden naar iets nieuwers