Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Nieuw tweedehands RC wagentje gekocht, lekker vintage (alweer), maar wel 4wd.motor en servo van de oude erin gestoken en gaan.Alhoewel ik toch wat sneller wil gaan, heb ik ook een nieuw motortje, 2 nieuwe accu's en nieuwe bandjes besteld.Het enigste wat ik van dit ding weet is dat het merk "Kyosho" is, model geen idee EDIT: na een beetje research te doen is dit een Kyosho PureTen Alpha 1st gen, zeer weinig over te vinden, schaal 1/10 en uit de jaren '90. Kwam ook origineel met een mechanische speedcontroller.Rest is nog allemaal origineel.
Nieuw tweedehands RC wagentje gekocht, lekker vintage (alweer), maar wel 4wd.
motor en servo van de oude erin gestoken en gaan.
Alhoewel ik toch wat sneller wil gaan, heb ik ook een nieuw motortje, 2 nieuwe accu's en nieuwe bandjes besteld.
Het enigste wat ik van dit ding weet is dat het merk "Kyosho" is, model geen idee
EDIT: na een beetje research te doen is dit een Kyosho PureTen Alpha 1st gen, zeer weinig over te vinden, schaal 1/10 en uit de jaren '90. Kwam ook origineel met een mechanische speedcontroller.
Rest is nog allemaal origineel.