Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Heb hem maar in gebruik genomen.....:eusa_silenced: Dan maar een ander Sint cadeautje, LOL!.Anyway, hij wordt gezien als een XBox controller? Ff een gamepje geprobeerd, maar niet echt uitvoerig getest qua instellingen. Er is ook helemaal geen echte software?!? Je hebt alleen Steam nodig.Hij ligt niet echt lekker in de hand, heb een oude Thrustmaster Firestorm Wireless gamepad en die ligt velemale lekkerder in de hand.Die trackpad is wel handig, de analoge stick werkt ook goed, maar....die cursorpad is een veel te groot ding wat gewoon niet lekker werkt zoals de conentionele manier.De ABXY knopjes zijn voor mijn gevoel ook veel te kleinen en op een krampachtige plek geplaatst. De knoppen aan de boven-en onderkant zijn prima te gebruiken.Misschien moet ik eraan wennen, weet het niet. Van't weekend maar ff verder in verdiepen...
Heb hem maar in gebruik genomen.....:eusa_silenced: Dan maar een ander Sint cadeautje, LOL!.
Anyway, hij wordt gezien als een XBox controller? Ff een gamepje geprobeerd, maar niet echt uitvoerig getest qua instellingen. Er is ook helemaal geen echte software?!? Je hebt alleen Steam nodig.
Hij ligt niet echt lekker in de hand, heb een oude Thrustmaster Firestorm Wireless gamepad en die ligt velemale lekkerder in de hand.
Die trackpad is wel handig, de analoge stick werkt ook goed, maar....die cursorpad is een veel te groot ding wat gewoon niet lekker werkt zoals de conentionele manier.
De ABXY knopjes zijn voor mijn gevoel ook veel te kleinen en op een krampachtige plek geplaatst. De knoppen aan de boven-en onderkant zijn prima te gebruiken.
Misschien moet ik eraan wennen, weet het niet. Van't weekend maar ff verder in verdiepen...