Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Het leek mij juist handig om gewoon een foto te kunnen maken met de dslr in de keuken.Naar de pc lopen in de woonkamer en daar direct het resultaat te kunnen zien.Dus met een dockingstation ben ik er dan nog steeds niet (En zal waarschijnlijk wel duur zijn)Het SD kaartje creeert zijn eigen wifi netwerkje, waar jij met een wifi apparaat naartoe moet verbinden.Voordat je er verbinding mee hebt en eindelijk de files denkt te kunnen gaan zien verbreekt steeds de verbinding.Misschien zijn er oplossingen maar ben er allang klaar mee.Ik dacht het heel makkelijk met mooie software via mijn eigen wifi netwerk op te kunnen pakken.
Het leek mij juist handig om gewoon een foto te kunnen maken met de dslr in de keuken.
Naar de pc lopen in de woonkamer en daar direct het resultaat te kunnen zien.
Dus met een dockingstation ben ik er dan nog steeds niet (En zal waarschijnlijk wel duur zijn)
Het SD kaartje creeert zijn eigen wifi netwerkje, waar jij met een wifi apparaat naartoe moet verbinden.
Voordat je er verbinding mee hebt en eindelijk de files denkt te kunnen gaan zien verbreekt steeds de verbinding.
Misschien zijn er oplossingen maar ben er allang klaar mee.
Ik dacht het heel makkelijk met mooie software via mijn eigen wifi netwerk op te kunnen pakken.