Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Al om half negen vanmorgen stond een koerier van GLS op mijn voordeur te kloppen. :048:Pakje van HighFlow met een bestelling en een verassing erbij:Een EK muts, een EK drankkoelhouddingetje waarvan ik aanvankelijk dacht dat het een zweetbandje was en een t-shirt van Bitspower. + nog wat Bitspower brass fittingen en twee Bitspower pompheatsinkjehuisjesDie brass fittingen had ik mat brass verwacht, maar over deze mooie blingglans zal ik niet gaan klagen. Beter zo. pompheatsinkjehuisje even getest op hoe het bij de koperkleur staat.testresultaat: het staat goed. En het t-shirtje:Thanks iedereen van HighFlow voor de verassing! :023:
Al om half negen vanmorgen stond een koerier van GLS op mijn voordeur te kloppen. :048:
Pakje van HighFlow met een bestelling en een verassing erbij:
Een EK muts, een EK drankkoelhouddingetje waarvan ik aanvankelijk dacht dat het een zweetbandje was en een t-shirt van Bitspower.
+ nog wat Bitspower brass fittingen en twee Bitspower pompheatsinkjehuisjes
Die brass fittingen had ik mat brass verwacht, maar over deze mooie blingglans zal ik niet gaan klagen. Beter zo.
pompheatsinkjehuisje even getest op hoe het bij de koperkleur staat.
testresultaat: het staat goed.
En het t-shirtje:
Thanks iedereen van HighFlow voor de verassing! :023: