Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Waar staat dat het een OC-bord is? Asus verkoopt het volgens mij meer als een stabiel moederbord. "Tactical Armor, Fortified Reliability", "TUF Intel Z87 motherboard with fortified stability using a strengthened backplate and cooling system flexibility"Enfin, heb hem gekocht vanwege TUF met bijbehorende vijf jaar garantie, 8 SATA600 poorten, 8 fan aansluitingen en alle anti-stof-accesoires.Wil ik een moederbord met 8 SATA600 aansluitingen en minimaal 6 FAN-aansluitingen kom ik op een bord boven de €150,- uit.Of ik moet gaan kutteren met PCI(e)-insteek kaarten wat ook weer geld kost.Daarom voor een leuk bedrag dit moederbord met alles in één gekocht. Daarnaast is de TUF Fortifier ook mooi meegenomen sinds mijn CPU koeler nogal wat spanning op mijn moederbord zet.
Waar staat dat het een OC-bord is?
Asus verkoopt het volgens mij meer als een stabiel moederbord. "Tactical Armor, Fortified Reliability", "TUF Intel Z87 motherboard with fortified stability using a strengthened backplate and cooling system flexibility"
Enfin, heb hem gekocht vanwege TUF met bijbehorende vijf jaar garantie, 8 SATA600 poorten, 8 fan aansluitingen en alle anti-stof-accesoires.
Wil ik een moederbord met 8 SATA600 aansluitingen en minimaal 6 FAN-aansluitingen kom ik op een bord boven de €150,- uit.
Of ik moet gaan kutteren met PCI(e)-insteek kaarten wat ook weer geld kost.
Daarom voor een leuk bedrag dit moederbord met alles in één gekocht.
Daarnaast is de TUF Fortifier ook mooi meegenomen sinds mijn CPU koeler nogal wat spanning op mijn moederbord zet.