Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja klopt, ben van super fit naar bierbuik gegaan de laatste 3-4 jaar.
Het was beter geweest dat ze me leerde kennen in mijn huidige staat.
Dan kon het alleen maar beter, nu kan het alleen maar slechter
Eerder gisteren:
Nieuw in gesealde verpakking voor €475 gescoord (inclusief factuur) , een Samsung Galaxy S8+ Midnight Black (nieuwprijs €757) , weliswaar met Nova Launcher want die Samsung Experience is echt slecht
Dat "infinity" wallpaper gedoe is wel leuk, maar neemt ook wel wat accuduur in beslag heb ik zo het gevoel.
Wel echt mooie foto's die eruit komen (dit kiekje was genomen op de OP3T)
Snelheidsverschil is vrijwel niet te merken tussen de S8+ en de 3T, qua grootte vallen ze ook erg goed mee.
De vingerafdrukscanner is wel wat trager en onhandiger dan die van de 3T, maar nu gebruik ik die face unlock.
Omdat Playmobil nu de Ghostbusters licentie heeft ben ik voor het eerst eigenlijk Playmobil gaan kopen puur voor de vitrine verzameling. Moet dan ook alles compleet hebben.... van de Ghostbusters I en II setjes.
Eigenlijk al een paar weken geleden, maar ik show het toch maar hier
Bij de action waren er RGB ledstrips te koop voor achter de TV te plakken voor nog geen 7 euro, dus ik dacht pak ik er ff maar één mee om uit te testen.
En ja hoor, het resultaat mag er wezen
Mooi paars is niet lelijk, met functies strobe, fade, RGB flash,...
Het probleempje is natuurlijk dat deze via 5v USB wordt aangestuurd, en ik weet niet hoe ik mijn poorten kan uitzetten, dus kan ik de lampen ook aanzetten zonder de PC aan te zetten