Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gisteren een GTX 1080 opgehaald bij Azerty! Laatste in voorraad daar pfoeee! Had mn RX480 goed verkocht dus nu sinds 6 jaar weer eens terug bij het groene kamp!
Gisteren een GTX 1080 opgehaald bij Azerty! Laatste in voorraad daar pfoeee! Had mn RX480 goed verkocht dus nu sinds 6 jaar weer eens terug bij het groene kamp!
Vandaag kwamen de monteurs eindelijk de Luxaflex horren monteren, beneden (plissé hordeur voor deur naar tuin) en in slaapkamer (rol hor):
Het kost wel wat, maar eindelijk fris in huis zonder last van muggen en andere vliegende insecten, dat is goud waard!!!
Ik verheug me nu al op vanavond om te slapen met de raam open, zonder wakker te worden door muggen
Ik heb het laten door Rothmeijer, aanrader voor als je in omgeving Rotterdam woont en ook zoiets wilt laten doen.
Het middelste en de kabel die naar de walkie talkie loopt:
Voor de niet-kenners: 't is een Sena SR10, maakt de communicatie tussen walkie talkie en bluetooth headset mogelijk i.c.m. PTT (push to talk).
Geluidskwaliteit is meerdere malen beter dan als ik direct via kabel werk, dus is dit het wel waard
Kan ik eindelijk samen met m'n vader op stap zonder ons druk te maken dat de communicatie stroef loopt
Dit gewonnen onlangs tijdens de CM Overwatch streams, even het toetsenbordje getest maar het is een soort membraam, mechanical combo? Het typed in ieder geval niet lekker voor mijzelf maar sommige zweren erbij.
Omdat microsoft geen ondersteuning meer geeft aan bepaalde apps was ik genoodzaakt een nieuw toestel
aan te schaffen. ter vervanging van mijn lumia 950 de swabsung s8 nog wat.
Hopelijk kan ik hiermee wel 3 a 4 jaar mee verder