Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tevens zien jullie ook de nieuwe Sony HDR AS300 erop gemonteerd
(zelfde als vorige helm, maar in het matzwart)
Zou normaal gezien over 2 weken te horen krijgen of de helm te herstellen is of niet, zo nee krijg ik het volledige bedrag terug
Mijn thuisnetwerk lag er opeens uit, na wat troubleshooten blijkt dat mijn D-Link switch gestorven is (denk adapter kapot)
Als vervanging een TP link 8 ports Gigabit Switch bij de zaak opgehaald en alles werkt gelukkig weer
Mooie stoel! Zit ie ook goed?
Heeft wel iets weg van een Herman Miller Aeron (in 2010 was ik op zoek naar een goede bureaustoel, wilde toen een Herman Miller Aeron, maar ben uiteindelijk voor een Embody gegaan).
Mooie stoel! Zit ie ook goed?
Heeft wel iets weg van een Herman Miller Aeron (in 2010 was ik op zoek naar een goede bureaustoel, wilde toen een Herman Miller Aeron, maar ben uiteindelijk voor een Embody gegaan).
Het is altijd ff wennen een andere stoel maar hij zit sowieso beter
De Embody is idd de stoel die ik ook altijd al wilde maar 'net' iets te prijzig was haha
Het is altijd ff wennen een andere stoel maar hij zit sowieso beter
De Embody is idd de stoel die ik ook altijd al wilde maar 'net' iets te prijzig was haha
Gisteren maar een nieuwe camera slider gekocht. Eentje met lagers en korter dan de gene die ik nu heb. 60cm in plaats van 120cm. Voor de foto even snel met een oud statief en oude kop.