Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De oude tv van m'n pa gekregen, hij heeft nu een 48" inch 4K S-UHD Samsung TV, en deze is nu overbodig geworden.
Gelukkig heb ik het idee gehad om die tv aan een plank te hangen, aan mijn bed
Lekker stevig (alleen hangt ie aan 2 schroeven vast om het demonteren te vergemakkelijken als ik de bergruimte onder mijn bed wil bereiken. En géén schroefgaten aan de buitenkant gemaakt Het ding is dus volledig verwijderbaar zonder zichtbare schade.
Nu is mijn laptop daarop aangesloten die onder mijn bed zit. :+
Heb gisteren miojn setje opgesteld van 2 x Monitor audio silver 10's een silver center en een nieuwe eindtrap voor mijn Marantz nr1504 namelijk de MM 7025.
Noctua NH-C12P SE14... 7 jaar geleden geïntroduceerd maar nog weten te vinden, deze is met zijn zwanenhals ideaal voor mijn nogal problematische build.
Vandaag een MARS II + wat mem binnen gekregen, paar tientjes via tweakers veiling.
Hij draait niet lekker in SLI .. maar moest hem gewoon hebben voor op de plank
Met dank aan Freddy een nieuwe Aquacomputer Aquacover aangekocht
Morgen pas installeren, omdat ik vandaag nog de pc nodig heb (en geen zin heb om op te ruimen).