Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb zijn grotere breortje de k70 ^^ en ik deed letterlijk het zelfde. he tis wel koeler als je lings en rechts een golf start dan vloeien ze mooi samen. en op de eerste dag voor iedere game een bijhorend profiel aanmaken :d (grijs als kleur werkt ook verrassend goed)
niet veel meer geluid dan concurenten. Je kan altijd een kiitje kokpen met rubberen ringetjes om rond je switches te doen dit maakt ze een heel stuk stiller. De switches zijn cherry dus die typen identiek als alle andere.
Ik kom van mx blues af en tov die maakt hij een stuk minder geluid, pas als je hem helemaal in drukt hoor je hem op zn einde komen. Zoals synthax zegt kun je o ringetjes kopen die dat bottemen vermijden. Ben nu opzoek naar een donor bordje om de switches van rood naar blue over te zetten aangezien ik toch niet echt aan rood kan wennen
Dat klopt, daarom ga ik niet de hele switch vervangen maar alleen het binnenwerk aka the stem. Losse switches zijn alleen niet makkelijk als particulier te krijgen dus heb een donor bordje geregeld. Als het spul binnen is doe ik misschien wel een mod log