Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik was naar zoiets op zoek voor mijn Vewlix arcade kast.
Zodat ik niet twee dingen moet uitschakelen via stekkerdoos (eerst computer/xbox uitschakelen en dan de hele kast via stekkerdoos).
Was dus op zoek naar een oplossing, zodat de kast ook uitgaat wanneer de computer/xbox uitgaat.
En uiteraard mee aangaat.
Zo'n master/slave stekkerdoos is ideaal!
Maar natuurlijk ook voor mijn Cross Desk en alle andere PC's in huis en op werk, ohja en ook voor mijn TV hoek!
Gelijk maar in de shop gezet, denk dat dit voor vele andere mensen ook een leuke oplossing is om stroom te besparen
Ik vind het wel een mooie Case. Ik denk zal eens kijken. Maar als ik dat zo zie heb je hier nog wel wat aan gemod. Zo zitten zie ik in elk geval dat je de ophanging voor de Grafische kaarten moest vervangen. Ik ben eigenlijk wel benieuwt. Je hebt hier zeker geen mini Buildlog van?
Thanks guys
Ik heb het gered in ongeveer 25-30 lessen van 1,5 uur, heb wel een aantal keer een lange pauze moeten nemen met lessen omdat ik blut was maar toch redelijk snel gehaald
Eerste keer rijexamen gehaald.
Is de gameroom van de Freddy mansion nu vol? Of komt er elke maand nog iets bij?
In december was de GoldDsk af en kwam de Japanse mamekast.
In januari een Daytona USA Twin cab.
In februari een Garlanto Coperto Deluxe.
In maart een Twilight Zone flipperkast.
In april ....?
Ik weet dat sommige vrouwen maandelijks nieuwe schoenen moeten halen ondanks dat de schoenenkast vol zit. Het zal toch niet zo zijn dat jij maandelijks .... :112: