Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gaat de boel niet slingeren door de SDS kop. Mijn ervaring met SDS is dat je er niet precies mee kan werken doordat de houder speling heeft met de boor.
Gaat de boel niet slingeren door de SDS kop. Mijn ervaring met SDS is dat je er niet precies mee kan werken doordat de houder speling heeft met de boor.
2x een nieuw stukje speelgoed zojuist besteld (kan iemand toelichten of op deze waterblokken gaan passen ? EVGA GeForce GTX 780 Classified) Bekijk bijlage 13908
2x een nieuw stukje speelgoed zojuist besteld (kan iemand toelichten of op deze waterblokken gaan passen ? EVGA GeForce GTX 780 Classified) Bekijk bijlage 13908
Ha, gelukkig. Ik ben niet de enige met een 2 wielverslaving. Deze heb ik vandaag aangeschaft. Duurt alleen nog 2 weken voordat ik erop kan rijden. Alleen wachten duurt altijd lang. Bekijk bijlage 13914
Heb het ergens gelezen, dacht bij Tweakers.... Maar schijnt te werken.
Ik heb unlimited bandwidth...maar als je beperkt bw hebt moet je wel oppassen dat je dat niet overschreidt.