Sw333t I Love my NUC 26 september 2013 #10.641 VoYaGeRTM zei: Mag je mij mooi vertellen later hoe still die daadwerkelijk is ^^ (geintje) Klik om te vergroten... Zal je de links geven van de reviews als ik ze klaar heb .
VoYaGeRTM zei: Mag je mij mooi vertellen later hoe still die daadwerkelijk is ^^ (geintje) Klik om te vergroten... Zal je de links geven van de reviews als ik ze klaar heb .
R R0th New member 26 september 2013 #10.642 Bekijk bijlage 12545 Custom filter top + RoG Logo voor me aankomende project.
Sw333t I Love my NUC 27 september 2013 #10.643 Western Digital Scorpio Blue 1TB WD10JPVT aangeschaft. En een Asus P8H77-M . Laatst bewerkt: 27 september 2013
stefan787 Member 28 september 2013 #10.647 toch maar even een nieuwe jas gekocht voor de winter :icon_razz:
XenoMorpH Well-known member 28 september 2013 #10.650 Ben maar even een tandje groter gegaan, de Seat Leon werd toch wat te klein met een kleine. Opel Insignia Tourer. Bekijk bijlage 12553 Laatst bewerkt: 14 oktober 2013
Ben maar even een tandje groter gegaan, de Seat Leon werd toch wat te klein met een kleine. Opel Insignia Tourer. Bekijk bijlage 12553
XenoMorpH Well-known member 28 september 2013 #10.652 Tnx!! Bevalt me tot nu toe prima en vooral die ruimte... :icon_super:
l3p Moderator Forumleiding 29 september 2013 #10.653 Iets waar ik vaak meer blij mee ben dan een stukje hardware ..
Source Mr. Grillmeister 29 september 2013 #10.654 Nieuw bed gekocht~ Helsinki boxspring, echter alleen de twee boxen en het hoofdbord: Echter met het hoofdbord, de kleur, stof en poten zoals eronder. Tempur Sensation 25cm Sinds dit matras een stuk beter lag dan het standaard spul wat men op de boxspring combinaties gooit En met het onvoorspelbare weer wat we in Nederland hebben ook maar een paraplu aangeschaft: Senz Mini ^----- Edit: Toch de bestelling bij Senz geannuleerd. Bij 1DayFly nu €25,- inclusief verzenden. Voor €20,- minder maak ik hem zelf wel even open. :') Laatst bewerkt: 29 september 2013
Nieuw bed gekocht~ Helsinki boxspring, echter alleen de twee boxen en het hoofdbord: Echter met het hoofdbord, de kleur, stof en poten zoals eronder. Tempur Sensation 25cm Sinds dit matras een stuk beter lag dan het standaard spul wat men op de boxspring combinaties gooit En met het onvoorspelbare weer wat we in Nederland hebben ook maar een paraplu aangeschaft: Senz Mini ^----- Edit: Toch de bestelling bij Senz geannuleerd. Bij 1DayFly nu €25,- inclusief verzenden. Voor €20,- minder maak ik hem zelf wel even open. :')
mixedup HighFlow Review Master 30 september 2013 #10.655 heb ook boxsping wel 1 persoons maar die liggen zo fijn
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 1 oktober 2013 #10.657 Gisteren mijn ontslag gekregen. (samen met 4 andere collega's) Na een fijn gesprek met de directeur weet hij nu ook wat ik van hem en anderen vind. Moet nog wel tot 1 Januari maar ik had gister wel dit gevoel: Wooooohooooooo!
Gisteren mijn ontslag gekregen. (samen met 4 andere collega's) Na een fijn gesprek met de directeur weet hij nu ook wat ik van hem en anderen vind. Moet nog wel tot 1 Januari maar ik had gister wel dit gevoel: Wooooohooooooo!
MrGiorgio De Planner 1 oktober 2013 #10.658 Balen man. Succes de komende periode met zoeken naar wat anders.
stefan787 Member 1 oktober 2013 #10.659 Suc6 met het zoeken naar een andere baan. Baas was een beetje k*t zeker??
T TweakedTea New member 1 oktober 2013 #10.660 Succes met het vinden van een andere baan! Tot dan moet je die baas nog maar eventjes negeren, denk hier maar aan
Succes met het vinden van een andere baan! Tot dan moet je die baas nog maar eventjes negeren, denk hier maar aan