Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
15 liter koelkastje, koelt echt goed, magnetische deur enzovoorts, en er zit ook een eco mode op (die ook stiller is)
Nu is hij nog niet echt gevuld, maar er passen wel 3 x een sixpack blikjes in.
Het is een Mobicool F16 met energieklasse A++
Reden van aankoop: Ik had geen zin om naar beneden te lopen voor wat koud water/fruitsap/andere koude dingen, dus heb ik dit maar gekocht
Yes ... ik was zo klaar met de panasonic en Sony EN ... het feit dat we beide vaak uit luiheid gewoon de galaxyIII gebruiken. (Hebben we beide toch constant in de hand )
Dus na wat rondvragen en onderzoeken toch maar hiervoor gegaan
Kan je me alvast vertellen waarom ik moet oefenen met een 50mm? Ik ben echt helemaal nieuw hierin
Omdat het een vast brandpunt lens is. Dus geen zoom of iets in die richting.
Jij moet zelf dichter en verder weg gaan staan in plaats van dat je de lens/camera het werk laat doen.
Zorgt er wel voor dat je beter word in composities maken.
Op 1.8 diafragma kan je bij weinig licht echt super foto's maken alleen met een lage diafragma heb je wel een korte scherptediepte en dat zijn dingen die je echt moet oefenen.
Op 1.8 kan een mm of 2 al het verschil zijn tussen scherp of onscherp.