@ Source
Burton boy!
Ook al heb ik zelf stiekem ook een Burton tas.
"Iedereen" rijd er wellicht mee (alhoewel ik bij Snowworld bijna niemand met Burton zie, veelal Salomon, Nitro en Ride) maar Burton is zeker geen slecht merk. (Niet dat ik impliceer dat jij dat gezegd hebt, maar alsnog
)
Ben al paar keer flink onderuit gegaan, met behoorlijk wat vaart en nog geen stikje is kapot op mijn broek of jas.
Helmen van RED vond ik trouwens ook beter zitten dan de dingen van Bern of POC.
En voor boardbag had ik de keuze uit Nitro,Dakine of Burton.
Sinds, nu aan het einde van het seizoen, de Burton dingen hetzelfde kosten na korting, als de andere twee hoef ik niet na te denken. Daarnaast heeft Burton W48 levenslange garantie, waar andere merken vaak 1, 2 of 3 jaar hooguit hebben. (Natuurlijk ook andere die goede garantie hebben, maar zie merken als Bataleon en Imperium maar te vinden, mid juni/juli in de goede maat =D)
True, Burton is for the masses.
Echter heb ik daar geen problemen mee, nog steeds te duur voor meeste mensen in indoor-sneeuw faciliteiten, dus zoveel zie je er ook niet van, alleen op de piste lijkt me.
Als het crap-spul was dan was er wel een reactie gekomen van de massa gebruikers.
Juist omdat het een veel verkocht merk is zijn juist die dingen over in de iets-wat grotere winkels.
Daar kan ik dan weer me voordeel mee behalen, nu zelfs 50% korting op dergelijk spul.
Loop ik idd met de print van 2011 rond, who cares.
Gaat mij om performance/features, niet om de looks en/of dat iedereen er mee zou lopen..
Service is trouwens ook goed bij hun, had tijdje terug wat spul gekocht en kreeg daar een '
ZIP tool' bij, dat ding geeft een nieuwe definitie aan 'crap'.
Veel te klein om enige kracht te zetten, om bindingen te veranderen ofzo.
Mailtje naar Riders service van Burton, kreeg een mail dat ik in augustus de ZIP tool naar een antwoordnummer kon opsturen en ik na ontvangst een
Burton FBI-6 tool terug gestuurd kreeg.
I say yeah!