Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Welk merk? XFX/EVGA gewoon naar opsturen indien je nog garantie hebt. Gaat het wel even duren voordat je antwoord hebt maar je kunt het altijd proberen. Hier in NL hoef je er niet mee naar een shop te gaan inderdaad, sturen ze je direct weer weg.
Dat zat wel een beetje in mijn achterhoofd. Maar ik wil ze eerst een beetje uittesten@ermee spelen (zoals ze in mooie rijtjes op mijn bureau neerleggen).
Best mooie fittingen voor die prijs. Hier en daar zit er wel een krasje op, maar dat poets ik er desnoods wel uit.
Hele andere poep wat kwaliteit betreft zijn de true brass fittingen van Bits Power. Die hebben vrijwel zeker uiteindelijk het bestemmingsplan richting die V1000.
Zijn 2 gigabit switches bovenste is een router....
goed uitleg dan maar
1 binnenkomst internet (vanaf de E4200 Router)
2 link 2e switch
3&4 WS01 (main machine)
5 ClearOS webserver
6&7 Qnap Nas
8 9 en 10 3com network storage
11 en 12 PS3 en Humax tv HD decoder
Vet man! Euhhh, ja ik ben eigenlijk net aan het draaien. Ik heb een maandje op de computer gedraaid met traktor.. maar ik kon daarin gewoon niks zonder controller. Toen gespaard voor de DJM 2000. Daarmee weer een tijdje gedraaid en toen toch maar de cdj 2000's aangeschaft! Lang voor gespaard maarja het gaat zoooooo lang mee
Nu even aan de gang met alles goed organiseren qua muziek genre's etc.
Voor de rest het is werkelijkwaar heerlijk!
Welk programma draai jij mee? neem aan dat de Wacom een midi controller is?
groetjes