Z Zhane Null 21 februari 2011 #4.821 En die vond jij klein xD Heb je deze voor portable gaming of niet? Mijn nieuwste aankoop. Pas binnengekregen
En die vond jij klein xD Heb je deze voor portable gaming of niet? Mijn nieuwste aankoop. Pas binnengekregen
k.3nny Oldscool. 21 februari 2011 #4.822 Klopt de g9 en deze Pyra zijn indd aan de kleine kant, maar ik heb hem nu al 3 uur vast, het is een kwestie van wennen.
Klopt de g9 en deze Pyra zijn indd aan de kleine kant, maar ik heb hem nu al 3 uur vast, het is een kwestie van wennen.
The_Saviour# Deus Ex Machina 21 februari 2011 #4.823 Ik dacht dat je 2 Roccat Kova's had gekocht . Deze heeft nie van die kewle settings ofwel? Allerlei kleurtjes enz :3.
Ik dacht dat je 2 Roccat Kova's had gekocht . Deze heeft nie van die kewle settings ofwel? Allerlei kleurtjes enz :3.
k.3nny Oldscool. 21 februari 2011 #4.824 mja al die namen Settings zijn gelijk als van een kova of een kone, aleen geen kleuren etc.
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 22 februari 2011 #4.825 Arctic MX-4 en een schroevendraaier setje Bedankt Freddy! Review geplaatst op Hardware.info Shopervaring: HighFlow.nl [ Das Experiment ] | Hardware.Info Nederland (denk niet dat ik deze nog extra in het review topic moet posten) Edit: Ook gelijk maar de Fallout New Vegas DLC Laatst bewerkt: 22 februari 2011
Arctic MX-4 en een schroevendraaier setje Bedankt Freddy! Review geplaatst op Hardware.info Shopervaring: HighFlow.nl [ Das Experiment ] | Hardware.Info Nederland (denk niet dat ik deze nog extra in het review topic moet posten) Edit: Ook gelijk maar de Fallout New Vegas DLC
JaccoW gat in hand 22 februari 2011 #4.826 Omdat mijn eerdere aankoop, een gorillapod focus, toch iets teveel van het goede was heb ik dit weekend een nieuw statiefje gekocht: De Trek-Tech Tpod. Magneetsluiting, dus ik kan de snelkoppeling gewoon laten zitten. En behoorlijk sterk. :| Daarnaast nog een glazen potje voor theekruiden: En naast nog een aantal thee's nog deze: Altijd lekker, een beetje kruidige thee.
Omdat mijn eerdere aankoop, een gorillapod focus, toch iets teveel van het goede was heb ik dit weekend een nieuw statiefje gekocht: De Trek-Tech Tpod. Magneetsluiting, dus ik kan de snelkoppeling gewoon laten zitten. En behoorlijk sterk. :| Daarnaast nog een glazen potje voor theekruiden: En naast nog een aantal thee's nog deze: Altijd lekker, een beetje kruidige thee.
Calimero Banned 23 februari 2011 #4.827 JaccoW zei: Daarnaast nog een glazen potje voor theekruiden: Klik om te vergroten... Heet dat tegenwoordig dan een t-Pod ?
JaccoW zei: Daarnaast nog een glazen potje voor theekruiden: Klik om te vergroten... Heet dat tegenwoordig dan een t-Pod ?
M marksw Member 23 februari 2011 #4.829 vandaag gekocht een msi radeon 6850,binnengekregen logitech g35 gaming headset Laatst bewerkt: 23 februari 2011
K Kamuchi Member 23 februari 2011 #4.830 Van Vissa een 980X en Healia met toebehoren overgenomen :040: Tegen de tijd dat ik herinnerde om een foto te nemen lag heel m`n pc al uit mekaar Test opstelling zeer slechte foto omdat het al pikke donker is, zal morgen betere posten Bedankt Vissa voor een mooie prijs en demo`tje :icon_pidu:
Van Vissa een 980X en Healia met toebehoren overgenomen :040: Tegen de tijd dat ik herinnerde om een foto te nemen lag heel m`n pc al uit mekaar Test opstelling zeer slechte foto omdat het al pikke donker is, zal morgen betere posten Bedankt Vissa voor een mooie prijs en demo`tje :icon_pidu:
Fall3n bartklaasse 23 februari 2011 #4.831 mark mooi mesje waar heb je die vandaan ... ik moet namelijk nog een nieuw mes hebben voor op de boot
mark mooi mesje waar heb je die vandaan ... ik moet namelijk nog een nieuw mes hebben voor op de boot
M marksw Member 25 februari 2011 #4.832 Fall3n zei: mark mooi mesje waar heb je die vandaan ... ik moet namelijk nog een nieuw mes hebben voor op de boot Klik om te vergroten... ik heb hem ooit is bij yankee's gehaald Yankee online
Fall3n zei: mark mooi mesje waar heb je die vandaan ... ik moet namelijk nog een nieuw mes hebben voor op de boot Klik om te vergroten... ik heb hem ooit is bij yankee's gehaald Yankee online
Sw333t I Love my NUC 25 februari 2011 #4.833 Gisteren nog mijn SSD binnengekregen, voor Windows/boot van de Frosted Led:
Sw333t I Love my NUC 25 februari 2011 #4.834 Net 2 demo plexiglass stukjes ontvangen: Grijs getint Regenboog plexi, veranderd van kleur afhankelijk van de hoek dat je erop kijkt .
Net 2 demo plexiglass stukjes ontvangen: Grijs getint Regenboog plexi, veranderd van kleur afhankelijk van de hoek dat je erop kijkt .
dopestuff Moderator Forumleiding 25 februari 2011 #4.836 effe wat gereedschap gehaalt (ben langzaam aan aan het bij elkaar sprokkelen ) hier wat ik vandaag heb gekocht en een of ander vaag merk inbus/torx sleutels jaja ben een man die van kwaliteits spul houd (net als veel van jullie hier op het forum) dit mede omdat techniek mijn vak is (werktuigbouwkunde)
effe wat gereedschap gehaalt (ben langzaam aan aan het bij elkaar sprokkelen ) hier wat ik vandaag heb gekocht en een of ander vaag merk inbus/torx sleutels jaja ben een man die van kwaliteits spul houd (net als veel van jullie hier op het forum) dit mede omdat techniek mijn vak is (werktuigbouwkunde)
M5rvii Banned 25 februari 2011 #4.837 in welke maat is dit verkrijg baar ??http://www.icked.nl/plexi_demo/rainbow02.jpg
LightStar DataCenter 28 februari 2011 #4.838 Zo net ff wat aangekocht voor mijn hobby en het me wel fun leek mee te experimenteren (had al een Qnap Nas maar dit is wel fun) deze 3 voor 36,75 incl verzending
Zo net ff wat aangekocht voor mijn hobby en het me wel fun leek mee te experimenteren (had al een Qnap Nas maar dit is wel fun) deze 3 voor 36,75 incl verzending
Wally1987 spam-meistert 1 maart 2011 #4.839 Ga vandaag me nieuwe bordje ontvangen de EVGA X58 SLI Micro
MrGiorgio De Planner 1 maart 2011 #4.840 Oh cute, in een kleine schattige case en dan een sixcore erop ?