Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag een nieuwe motorpak gekocht. Na 6 jaar mag er wel iets aan de motor worden uitgegeven. Tevens een aanbieding bij de motorshop. Diverse dingen in de aanbieding die tot 50% korting kan oplopen.
Ben ik weer om spul te showen :')
Ik ben eindelijk afgestudeerd en heb nu een job, dat betekend dus: Geld!
En de uitspraak is: "Geld moet rollen" dus heb ik me een paar spulletjes gekocht die ik altijd al wou.
- Nieuwe speakers (M-Audio AV32.1) ter vervanging van mijn oude systeem die ik zelf in elkaar heb gestoken. Kwaliteit is A++
- Zelfbouw speakerstands uit tafelpoten.
Rechts ergens in het donker:
- Nieuwe helm: Schuberth C3 Basic met Cardo Freecom 4+ en een GoPro Hero 7 Black + behuizing en filter + microfoonadapter
Kostte me denk ik iets van de €1000 all-in, en er moet nog een spiegelvizier op komen van +-100€ :')
Not pictured:
Alpinestars SMX-6 V2 Goretex (die ik al heb verbrand aan de uitlaat) en een paar goretex winterhandschoenen voor de motort.
naast enkele Bluray en DVD's (Johnny English, Aquaman, Equalizer 2,...) ook iets duurdere tractatie gekocht voor op mijn PC aan te sluiten...
oculus rift S, vreemd genoeg moet ik regelmatig controleren dat ik in living blijf en niet plots in keuken sta (en moet tijdens het spel "Creed" blijken dat ik onvoldoende fysiek heb om lekker lui te spelen )