Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vind dit ook een van de fijnere muizen, samen met de Logitech G5 en G5v2 (die heb ik beide nog in gebruik, G5 bij mijn laptop en G5v2 gaat altijd mee naar LAN parties )
Van de week mijn oude vertrouwde DSLR met pensioen gestuurd. Het kon niet meer en kon ook mijn klanten niet meer laten betalen voor de kwaliteit die uit mijn oude camera kwam. Nu is mijn videocamera en fotocamera up to date.
Daarom een Canon EOS R (fullframe mirrorless) gekocht. Zit natuurlijk tot mijn nek in het Canon glas dus dan is dit de enige goede optie als fullframe camera.
Kreeg er ook nog een Canon cameratas (soort van messengerbag achtig ding) bij en 150 euro shop te goed. Kan ik mooi gebruiken voor de batterygrip.
Goed bezig Das! Hier nog steeds mijn vertrouwde dslr maar ik verdien m`n centjes er ook nie mee en is puur hobby. Al is dat wel een beetje uit de hand gelopen maar een hobby mag geld kosten toch?
En vandaag ook een upgrade gedaan. Heb m`n "oude" vertrouwde Nikon 35mm FX lens ingezet als verdubbelaar en dit is het resultaat geworden:
Was even slikken tijdens het afrekenen, en dit is nog een 2e handse ook... Maar ik ben weer helemaal happy!
Jup dat klopt. Wou deze al zooooo lang hebben maar vond em eigenlijk veel te duur. 2jaar terug overstap van dx naar fx gedaan en dit was voor mij de gouden middenweg.
Maar toch bleef ie stiekem knagen... Tot paar dagen terug: "nu ben ik er klaar mee en omruilen dat ding!" En zo gezegd zo gedaan..
En nu eerst weer sparen, want dit is inderdaad 1 van de 3..