Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Toen zag ik die in de post hierboven en voor een verschil van een tientje vind ik die wel toffer Something else than that the mass has
En deze zijn zo boring
Ook nog aan gedacht om een BOB te kopen (Body Opponent Bag) alleen lijkt me niets om zo'n standbeeld in me kamer te hebben wanneer niet gebruikt -.- Already know it's gonna freak me out.
Daarnaast is die ook meer voor de technische punches en niet om je lekker uit te leven, dan valt hij helaas om. -_-
net (vorige week) me nieuwe appartement ingegaan. Voor dezelfde prijs ongeveer 3 keer zoveel ruimte . Me loves dudok wonen .
Hal met aan de rechterkant 2e (slaap)kamer en badkamer je ziet nog net de deurknop van de wc.
Woonkamer met links achter deur naar de hal en daarnaast deur naar me berging. Heb achter me 6 meter groot raam met schuifdeuren
pc hoekje met links die van me vriendin (standaard delletje) en rechts de mijne. Voeding is doorgebrand zodra ik hem aan het stroomnet hier legde zal wel iets misgegaan zijn tijdens verhuizen.
eethoekje
keuken met deur naar 1e slaapkamer op de achtergrond
hoefde er bijna niks aan te doen. vorige bewoners hebben er 1 maand in gezeten. Toen is er 1 plots overleden en de ander is naar een verzorgingstehuis verhuisd. Vloer en behang was dus net 1 maandje oud. En ze lieten ook 2 x deurs linnenkasten staan. Vergeleken met mijn oude appartementje (en bijbehorende luie huurbaas) is dit echt een verademing . Als er iets mis is gewoon dudok wonen bellen en dan word het gefixt.
Werk in een Logeerhuis met logies met een verstandelijke/lichamelijke of meervoudige handicap.
En tijdens het voetballen gleed er één uit (17jaar, ca. 70KG xD) toen die aan kwam rennen en viel met zijn volle gewicht over/op mij, dus toen heeft me polsje ca. 150KG opgevangen. -.-
Huisarts denkt dat hij gekneusd is =[
Is nu zo dik als een tennisbal +_+