Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Foto wordt precies automatisch gedraaid hier (in map op pc staat deze wel correct), maar we hebben naast wieltjes met remmen op (voor de bureaustoel te verbeteren ivm spelen met stuur en pedalen) weer iets tof gekocht dat het vermelden waard is.
de 1 met garantie en de andere ook zo gekocht maar die bleef niet lang overeind :icon_razz::023:
Ik ging laatst weer ff GT5 (PS3) spelen in mijn Playseat met Logitech G25 set.
Stoor me behoorlijk aan de zwakke shifter, voelt aan als een speelgoed ding
Maar ik speel niet vaak genoeg om te investeren in een goede shifter of set, dus ff gezocht naar mods voor de G25 shifter.
zo wil ik ook wel cadeautje ontvangen...
ben alvast bezig met een kostuum voor rond dergelijk cadeau :woot
Laat gerust ook weten hoe goed die mod voor je G25 het doet...
Ik heb de G27, met bovenop een Almar SKRS-pook(je) voor oa. ETS2 ter spelen.
Alvast ook weer stapje verder met een project. Maar moet stuk metaal kunnen in vorm zetten voor de aanpassing van een handvat (en heb amper gereedschap)
bij gebrek aan kettingzaag (en verkeerd gelegd breekmes...) doos ventilators van 140 (6x + regeleenheid natuurlijk)
vandaag toegekomen...
wel wat geluk moeten hebben...
mail van transporteur : levering vandaag tussen 10u30 en ....
ik vertrek naar het werk om 11u, en verander voor veiligheid de levering naar plaatselijk Qubee-box (of hoe dit juist noemt), een muur vol kastjes voor paketten van allerhande postNL, GLS, TNT, Bpost,...
10u55 mail "kon niet leveren op dut adres...."
kom ik op de grote baan, en komt er net aan de apotheek een bestelwagen van GLS te stoppen....
Na al die tijd inactief te zijn op dit forumpje heb ik mij actief gemaakt op andere fora
Hier dus mijn nieuwe aanwinst (heb deze al sinds december )
2004 Honda RC46 VFR800 VTEC ABS in "Italian Red"
Na nog wat extra geld in de fiets te pompen rijdt en draait het ding als een zonnetje!
(daarvoor wel de NC700X terug verkocht)