Mooie aanschaf, het zijn hele mooie blokjes! (alhoewel smaken verschillen natuurlijk...)
Freddy Administrator Forumleiding 27 oktober 2018 #14.541 Mooie aanschaf, het zijn hele mooie blokjes! (alhoewel smaken verschillen natuurlijk...)
DBRichard Member 30 oktober 2018 #14.543 MrGiorgio zei: Ik ging voor n muismat en kwam met 2 whiskeys thuis. Bekijk bijlage 22588 Klik om te vergroten... Dat zijn de dagen, waarop je met alles thuis komt behalve hetgeen dat je ging halen.
MrGiorgio zei: Ik ging voor n muismat en kwam met 2 whiskeys thuis. Bekijk bijlage 22588 Klik om te vergroten... Dat zijn de dagen, waarop je met alles thuis komt behalve hetgeen dat je ging halen.
Sparky Highflow Clan Member 30 oktober 2018 #14.544 MrGiorgio zei: Ik ging voor n muismat en kwam met 2 whiskeys thuis. Bekijk bijlage 22588 Klik om te vergroten... ik zie het probleem niet? grtzzz sparky
MrGiorgio zei: Ik ging voor n muismat en kwam met 2 whiskeys thuis. Bekijk bijlage 22588 Klik om te vergroten... ik zie het probleem niet? grtzzz sparky
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 3 november 2018 #14.546 Wil al heel lang Philips Hue op mijn studio hebben. Ben eenmaal fan van gekleurd licht. Vandaag maar de knoop doorgehakt en gewoon maar besteld. 2x Hue Bloom komen Dinsdag pas binnen.
Wil al heel lang Philips Hue op mijn studio hebben. Ben eenmaal fan van gekleurd licht. Vandaag maar de knoop doorgehakt en gewoon maar besteld. 2x Hue Bloom komen Dinsdag pas binnen.
MrGiorgio De Planner 6 november 2018 #14.547 Freddy zei: Maar het lijkt mij zo een goede manier om tijdens werk "onbewust" een beetje te trainen en extra calorieën te verbranden Klik om te vergroten... Dit beeld liet me maar niet los. Waar komt dit vandaan? Hoe komt Freddy zo geinspireerd? Ineens wist ik het: Jij hebt Ryusei Imai gezien! Zelf heb ik al enige tijd geleden FIFA aangeschaft
Freddy zei: Maar het lijkt mij zo een goede manier om tijdens werk "onbewust" een beetje te trainen en extra calorieën te verbranden Klik om te vergroten... Dit beeld liet me maar niet los. Waar komt dit vandaan? Hoe komt Freddy zo geinspireerd? Ineens wist ik het: Jij hebt Ryusei Imai gezien! Zelf heb ik al enige tijd geleden FIFA aangeschaft
Das Experiment HR afdeling Forumleiding 12 november 2018 #14.548 Het is allemaal wat meer geworden dan wat in de planning stond.
MrGiorgio De Planner 14 november 2018 #14.549 Vandaag iets binnen gekregen wat ik altijd al had willen hebben.
MrGiorgio De Planner 14 november 2018 #14.551 Ja wacht, ik moest m nog openmaken. Een gesigneerde legendarische foto van Dennis Rodman uit 1997 toen hij bij de Bulls zat.
Ja wacht, ik moest m nog openmaken. Een gesigneerde legendarische foto van Dennis Rodman uit 1997 toen hij bij de Bulls zat.
MrGiorgio De Planner 24 november 2018 #14.553 De wasmachine dreigde stuk te gaan, dus hebben we die maar voortijdig geruimd. Vanmorgen een nieuwe laten komen.
De wasmachine dreigde stuk te gaan, dus hebben we die maar voortijdig geruimd. Vanmorgen een nieuwe laten komen.
Hightower chef prutser 28 november 2018 #14.554 Nieuwe oled tv gekocht. Added after 32 minutes: O ja! En Battlefield V Laatst bewerkt: 28 november 2018
MrGiorgio De Planner 2 december 2018 #14.555 Van de week een stel hardloopschoenen gekocht omdat de zomer eraan zit te komen. En ja, ik heb er net al op hardgelopen, dus ze zijn niet voor de sier.
Van de week een stel hardloopschoenen gekocht omdat de zomer eraan zit te komen. En ja, ik heb er net al op hardgelopen, dus ze zijn niet voor de sier.
Freddy Administrator Forumleiding 2 december 2018 #14.556 Heb alweer een tijdje last van mijn onderrug, op aanraden van een vriend een foam roller set gekocht: https://sportbay.nl//nl/pr/Trigger-Massage-set-4-in-1/4191 Hoop dat het een beetje helpt
Heb alweer een tijdje last van mijn onderrug, op aanraden van een vriend een foam roller set gekocht: https://sportbay.nl//nl/pr/Trigger-Massage-set-4-in-1/4191 Hoop dat het een beetje helpt
MrGiorgio De Planner 2 december 2018 #14.557 Helpt het? Ik had last van mn armen/schouders en heb daarvoor zo'n electrostimulatieapparaat aangeschaft, omdat ik natuurlijk ook moeilijk ziek kan zijn.
Helpt het? Ik had last van mn armen/schouders en heb daarvoor zo'n electrostimulatieapparaat aangeschaft, omdat ik natuurlijk ook moeilijk ziek kan zijn.
Freddy Administrator Forumleiding 2 december 2018 #14.558 Ik heb het vandaag pas opengemaakt, nog niet geprobeerd. Ga het vanavond proberen, maar moet nog ff youtube tutorials kijken
Ik heb het vandaag pas opengemaakt, nog niet geprobeerd. Ga het vanavond proberen, maar moet nog ff youtube tutorials kijken