Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Na levering van Freddy (met oa MCres-reservoir en een alphacool XT45-radiator) ook mijn 3de pakket mogen ontvangen zijnde de ventilators en voeding...
Hebben we weer wat kunnen opbouwen aan onze nieuwe pc.
Alleen spijtig dat het allemaal zo snel oploopt waardoor ik alles met stukken moet bestellen en dus steeds hele tijd moet wachten.
(zeker nu zal het even duren voordat ik nog update kan doen, want de FOD (belastingsdienst) wilt ook haar deel :-/ )
Tijd geleden een giveaway van Cherry MX gewonnen voor een Cherry MX Switch tester die normaal alleen naar Pers/Media gegeven word, wilde altijd al een switch tester van CM om de Cherry MX switches te kunnen proberen maar dit is nog beter want deze heeft alle switches en ziet er mooier uit
Hij bevalt zeer goed, het enige wat tegenvalt is het superdikke onderrug kussen dat je beter kan weglaten.
Video review word komende week gefilmd en week erop online
Dat is heel verschrikkelijk 3 schermen. Als je er eenmaal aan gewend bent wil je niet meer terug. Heerlijk zoveel werkruimte. Heb er thuis ook drie voor m'n werk. Zelf heb ik een beugel van Ergotech. Dan kun je alle monitoren mooi gelijk zetten.