MrGiorgio De Planner 31 maart 2016 #13.481 Gefeliciteerd met je verjaardag :112: Niet zo mooi als de Deathstar van [MENTION=2096]Asphiax[/MENTION] , maar koekjes blijven zo wel goed beschermd.
Gefeliciteerd met je verjaardag :112: Niet zo mooi als de Deathstar van [MENTION=2096]Asphiax[/MENTION] , maar koekjes blijven zo wel goed beschermd.
l3p Moderator Forumleiding 31 maart 2016 #13.482 "Ik neem even je usb sticky mee want de buurvrouw haar neefje wilde een paar foto's van blabla" Weg Corsair Voyager 128GB USB3.0 .... Bij Ibood besteld, puur om thuis rond te strooien zodat we niet meer misgrijpen. Bekijk bijlage 19877
"Ik neem even je usb sticky mee want de buurvrouw haar neefje wilde een paar foto's van blabla" Weg Corsair Voyager 128GB USB3.0 .... Bij Ibood besteld, puur om thuis rond te strooien zodat we niet meer misgrijpen. Bekijk bijlage 19877
the_cyberspace uber-prutser 1 april 2016 #13.483 Dat was een leuke aanbieding [MENTION=669]l3p[/MENTION]! Ook wat verlichting erbij voor het geheugen setje, de shop waar alles was gekocht had deze niet op voorraad dus dat werd iets later geleverd: Nu alles nog even in elkaar prutsen Ben alleen erg druk geweest en dit weekend ook nog, want m`n kleine vriend is vandaag jarig, mannetje is alweer 2jaar geworden.... tijd vliegt!!!
Dat was een leuke aanbieding [MENTION=669]l3p[/MENTION]! Ook wat verlichting erbij voor het geheugen setje, de shop waar alles was gekocht had deze niet op voorraad dus dat werd iets later geleverd: Nu alles nog even in elkaar prutsen Ben alleen erg druk geweest en dit weekend ook nog, want m`n kleine vriend is vandaag jarig, mannetje is alweer 2jaar geworden.... tijd vliegt!!!
MrGiorgio De Planner 1 april 2016 #13.485 Tijd gaat snel! Dat was zo rond TP12 meen ik. Gefeliciteerd man.
Hightower chef prutser 1 april 2016 #13.489 Externe bluray drive gekocht voor bij de nuc. Bekijk bijlage 19878
the_cyberspace uber-prutser 1 april 2016 #13.490 MrGiorgio zei: Tijd gaat snel! Dat was zo rond TP12 meen ik. Gefeliciteerd man. Klik om te vergroten... Dank U! Kan heel goed kloppen ja, toen was ik er alleen niet bij. TP13 weer wel.
MrGiorgio zei: Tijd gaat snel! Dat was zo rond TP12 meen ik. Gefeliciteerd man. Klik om te vergroten... Dank U! Kan heel goed kloppen ja, toen was ik er alleen niet bij. TP13 weer wel.
l3p Moderator Forumleiding 1 april 2016 #13.492 Na 2 maanden eindelijk mijn Veto Pro Pac MC binnen. Wat makkelijker als je een mast in moet
VoYaGeRTM New member 2 april 2016 #13.493 Net binnen gekregen van HighFlow: Zo maar eens gaan proberen Verstuurd vanaf mijn MI3W met Tapatalk
S SnowBigQ New member 2 april 2016 #13.494 Net nodige 4pin verleng kabeltje binnen gekregen Vond kabel voorlangs niks, loopt nu mooi achter waar die niet te zien is
Net nodige 4pin verleng kabeltje binnen gekregen Vond kabel voorlangs niks, loopt nu mooi achter waar die niet te zien is
l3p Moderator Forumleiding 2 april 2016 #13.495 Nog een Diamond Monster 3D II 12MB op de kop weten te tikken Bekijk bijlage 19884
VoYaGeRTM New member 3 april 2016 #13.496 Als het goed is heb ik nog een Gravis Ultrasound MAX liggen. Met max geheugen erop wat toen kon. Was leuk speelgoed, kon als de beste toen nog veel gebruikte midi bestanden spelen
Als het goed is heb ik nog een Gravis Ultrasound MAX liggen. Met max geheugen erop wat toen kon. Was leuk speelgoed, kon als de beste toen nog veel gebruikte midi bestanden spelen
Hightower chef prutser 6 april 2016 #13.497 Van freddy binnen gekregen!Bekijk bijlage 19890Bekijk bijlage 19891
XenoMorpH Well-known member 7 april 2016 #13.498 l3p zei: Nog een Diamond Monster 3D II 12MB op de kop weten te tikken Klik om te vergroten... Ben jij zo 1 die oude gfx kaartjes spaart :002: En het liefste met doos natuurlijk
l3p zei: Nog een Diamond Monster 3D II 12MB op de kop weten te tikken Klik om te vergroten... Ben jij zo 1 die oude gfx kaartjes spaart :002: En het liefste met doos natuurlijk
l3p Moderator Forumleiding 7 april 2016 #13.499 Ligt er wel een beetje aan welke natuurlijk .. maar vind het super om ze op zolder een laatste rustplaats te geven
Ligt er wel een beetje aan welke natuurlijk .. maar vind het super om ze op zolder een laatste rustplaats te geven
Sw333t I Love my NUC 7 april 2016 #13.500 De China ssd binnengekregen: Qua snelheden... hij is niet zo heel rap. Voor een simpel mediacentertje meer dan genoeg: Laatst bewerkt: 7 april 2016
De China ssd binnengekregen: Qua snelheden... hij is niet zo heel rap. Voor een simpel mediacentertje meer dan genoeg: