Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb van die leds uit China gehaald. Heb van die lichtbalken waar er dan 2 of 3 spots in zitten en wiolde ze vervangen. Vervang je 1 dan werkt deze gewoon, vervang je 2, dan dus mooi geen licht! Blijkt dat ik dus ook een led trafo moet hebben? Misschien dat dat hier ook het geval is Freddy?
Of werken deze leds juist wel zonder trafo?
Spullen voor een nieuw projectje, uitlaatgas afzuiging.
Meerdere aansluitingen voor motoren met 1 tot 4 uitlaten.
Had er zin in dus gelijk ook maar gemaakt.
Dat de LED lampjes gaan knipperen (En daardoor vaak stuk gaan) komt waarschijnlijk omdat er een trafo voor halogeen lampjes voor zit.
LED spots/lampjes hebben een te laag verbruik waar deze trafo's niet mee om kunnen gaan. Zelfde geldt heel vaak voor dimmers, kunnen ook totaal niet met LEDS om gaan.
Of je moet led lampjes gebruiken die hiervoor geschikt zijn of je moet trafo's gebruiken speciaal voor LEDS.
Wacht dus eerst nog de reactie af van de fabrikant, aangezien het vervangende lampjes zijn verwacht ik niet dat ik daarvoor ook de trafo nog eens moet gaan vervangen. Zo wel, dan gaan ze terug naar de fabrikant en leg ik zelf een DC based systeem aan.