Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is het zelfde als de gewone xbox one controller alleen zit er een los usb kabeltje bij
vanmiddag of morgen binnen dan zal ik hem ff op de foto zetten voor je, kon ook voor de 360 controller gaan maar die hebben zo een rare accu bult acht in het midden (die vond ik altijd zwaar irritant in me xbox 360 tijd)
Net besteld:
Overkill 120mm Fan Rings, Designed for Mnpctech Cooler Master CM II Clear Panel. Bekijk bijlage 18667
Ik dacht eerst aan een full 3D print, maar ik maak het mezelf nu wat makkelijker door deze Fan Rings aan te schaffen; Ik ga een aluminium custom design fan grill (platte) onder deze Fan rings op de panel te bevestigen.
Binnenkort hoop ik een Q-lader te ontvangen, maar die staat dan op mijn nachtkastje. Mij lijkt deze vooral handig in de auto of in de woonkamer waar mijn kinderen aan kabels trekken...
Binnenkort hoop ik een Q-lader te ontvangen, maar die staat dan op mijn nachtkastje. Mij lijkt deze vooral handig in de auto of in de woonkamer waar mijn kinderen aan kabels trekken...
Voor in de auto is idd de reden dat ik deze besteld heb, geen gepiel meer tijdens het rijden.
En voor de ipad in de woonkamer waar de bengel aan alle snoeren trekt die hij tegen komt