Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is dat een licentie voor een jaar of zolang MS deze versie ondersteund?
Het nieuwe licentie model van hun vind ik maar niks. Ik wil eenmalig betalen en dan geen gezeur meer voor iets dat ik weinig gebruik.
Voor een jaar. Ik vind een abo model niet eens zo verkeerd, al helemaal niet als je er 1TB cloud opslag bij krijgt per user. Al ligt hier het gebruik wel vrij hoog overigens.
Als je geen abo wilt, dan heb je meer baat bij de Office 2013 varianten. Office 365 is abo gericht.
Gisteren een uur in de rij gestaan voor een nexus 9 en vandaag nog een flip Kees gehaald voor mn telefoon (ook een lenovo yoga 2 10" maar die was voor moeders)
Ja inderdaad.
Kan er niet in de reglementen worden opgenomen dat er in dit topic een plaatje bij moet als je iets gekocht of gekregen hebt?
Tenzij het een dienst is of iets anders wat moeilijk zichtbaar gemaakt kan worden.
Weet niet of het allemaal zo streng moet, maar op deze manier zijn we ook af van:
dinsdag post iemand wat hij besteld heeft, donderdag post hij wat hij dan ook binnengekregen heeft.
Gewoon 1x posten met foto van het eigen product en klaar