Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Aangezien ik geen dexter ben ga ik maar niet lopen mixen haha
Wacht f op mailtje van Freddy wat te doen
Heb ze net f onder UV licht gehouden in mijn kast maar oplichten doen ze beide niet zoals de eerste flessen die ik had
Dit komt vaker voor als flessen van verschillende productie runs komen, waarbij bij de ene net iets meer/minder kleurtoevoeging is gebruikt.
Draai je het in 1 waterkoeling setup? Dan kan je het gewoon mixen, kan absoluut geen kwaad en kleur wordt uiteindelijk hetzelfde in de hele loop.
Als je er toch geen goed gevoel bij hebt, kan je het gewoon naar ons terug sturen om het om te ruilen.
schokkend die prijs mooi spul maar meer als show off dan dat het realistisch verkoopbaar is natuurlijk
Ik ben alvast blij met mijn 2x EVGA gtx970 (gewoon de standaard kaartjes met lelijke reference koelers, die gaan er toch af ZODRA EK EINDELIJK EENS OVER DE BRUG KOMT
Ze draaien lekker, nog geen benchmarks gedaan enzo gewoon even snel bf4 opgestart (fps op ultra tussen de 90 en 110@2550-1440).
Zie wel dat configuratiescherm voor sli anders is als vroeger en ook anders werkt dan bij mijn gtx580s: heb meer opties. Gekke is dat als ik twee schermen aanlaat (terwijl ik maar op 1 game) de prestaties toch achteruit gaan. Niet zo belangirjk maar toch